2018年7月28日 星期六

俄羅斯西伯利亞之旅(十八):必吃名店普希金餐廳(Café Pushkin)


*餐廳有專人現場演奏音樂。


*餐廳座位極密又多人,其實好嘈吵。


*我的烤乳豬塊嫩滑又好味。


*我的小魚湯,配一小杯薑味伏特加酒和小魚批。


*朋友叫的俄國牛肉飯賣相似香港茶餐廳的廉價兩餸飯。


*另一位朋友叫的烤春雞。


*俄國三文魚雲吞。


*三杯香蕉奶昔加一杯鮮窄蘋果汁,都非常濃郁好飲。

在莫斯科的最後一晚,慶祝順利完成整個俄羅斯之旅,當然要好好嘆番一餐。未出發已一早預訂的Cafe Pushkin,獲《金融時報》評為歐洲最好的25間餐廳之一,以俄國大文豪普希金(Pushkin)為名,餐廳仿普希金時代的文藝沙龍而建,充滿浪漫復古氣息,供應的則是俄羅斯和歐洲特色菜式。餐廳分為Pharmacy Hall、Library Hall、Summer Terrace、Fireplace Hall等四大主題用餐區。

我地訂左6點鐘,可惜唔知係咪客人太多,侍應遲遲未作安排,只叫我地在酒吧一角等等。結果等左近半小時,才安排左一樓(Pharmacy Hall)好狹窄的四人枱。坦白講,環境非常嘈雜,座位又密又窄,完全無情調可言,就算後來有真人現場演奏音樂,亦難以留心傾聽,既浪費左懷舊的布置,亦辜負左悅耳的音樂,實在大打折扣。

雖然呢間係著名俄國餐廳,但大家對俄羅斯菜實在好麻麻,各自點選心水菜式。幸好食物的質素很不錯,不枉我地冒雨又慕名而來。我叫左俄羅斯魚湯(Imperial fish soup with ginger vodka and fish tarts,小:650盧布),奉送一小杯薑味伏特加酒和小魚批,魚湯清而鮮味,啖啖魚肉,呷左兩啖伏特加,有少少似日本清酒,小魚批亦都美味;主菜係Roasted pig with pearl barley, cepe mushrooms and sun-dried tomatoes(1,490盧布),嫩滑的乳豬肉配類似香港的燒汁,好juicy,整體味道非常好。至於俄國三文魚雲吞就四人分享,簡單入味但唔算太出色。飲品方面,我地叫左三杯香蕉奶昔和一杯鮮窄蘋果汁,前者又稠又濃又滑,後者新鮮濃郁,實在無得彈。埋單連貼士一共12,000盧布(折合港幣1,500幾,每人約380元),破晒行程使費之冠。

Cafe Pushkin
地址:Tverskoy Boulevard, 26А, Moskva,Russia
營業時間:24小時營業
電話:+7 495 739-00-33
交通:地鐵Tverskaya站或Pushkinskaya站
*記得預早訂位


沒有留言:

張貼留言