2016年6月5日 星期日

墨爾本自由行(六):Outlets掃貨篇(DFO South Wharf與Harbour Town)


*由皇冠賭場沿河岸邊行過去DFO South Wharf Outlet十零分鐘


*DFO South Wharf Outlet有三層,主要行地下同地庫一層即可。


DFO South Wharf Outlet的每間店外都有好多梳化任坐


*各式各樣的名牌都可以搵到,高中低檔都有,梗有一兩間啱你地行。我就鍾意逛運動品牌店,折扣好吸引。


*我就同朋友一人買左一對New Balance運動鞋,合共只係100澳元,簽卡回來的兌匯率折合只係港幣572元,呢個價錢在香港一對都買唔到啦!


*兩件在Cotton On買的T恤,各5澳元一件。


*適逢下雨天,位於Docklands的Harbour Town outlet較為冷清。


*Harbour Town outlet露天無蓋,若要在店與店之間穿梭就要開遮,而且無地方供休息。


*Harbour Town內的Degani餐廳係我地午飯開餐的選擇。
雨天的下午,餐廳完全無人咁滯。


*Degani餐廳:我地叫左蘑菇雞薄餅同沙律,薄餅用石爐烤焗,脆且薄,配以燒烤醬尤其美味。


*Degani餐廳:香茅薑茶,不錯。



在整個七日行程中,我地去左市內兩個outlets,一個位於皇冠賭場附近的DFO South Wharf,一個在DocklandsHarbour Town

在皇冠賭場Conservatory嘆完豐富的自助餐之後,我地順便到附近大約15分鐘路程的DFO South Wharf Outlet逛逛。呢個Outlet有地庫、地下同二樓三層,折扣店主要集中在地庫同地下呢兩層,二樓可以不去。Outlet內有各種各樣的名牌,不過我地集中睇運動用品店,最後我地用左100澳元,買左兩對New Balance運動鞋,又去左Cotton On買左兩件5澳元的T恤做運動,收穫唔算多,但呢度勝在好行,室內有空調之餘,每間店外都有好多座位供休息,而且地庫仲有一間小食店,逛得累,隨時可以充下電再掃過貨。

至於另一間位於Docklands區的Harbour Town,主要係因為天雨關係,無所事事之下,揀左再去Outlet行街。相比DFO South Wharf,呢度較偏遠,雖然都可以坐35號或其他電車到達,不過人流極少,簡直可以用十室九空來形容,加上店與店之間是露天設計,落住雨行的話,就一定要開遮,而且亦無座位供休息,不過就有幾間食肆選擇。店舖種類同數目都比DFO South Wharf Outlet為少,不過,老友居然在FILA店執到平貨,用30澳元買左對波鞋,折合只係170港幣,抵到暈。

DFO South Wharf
地址:20 Convention Centre Place, South Wharf, Melbourne VIC 3006
www.dfo.com.au/southwharf/                    
營業時間:除星期五至九點外,其他日子:朝十晚六
前往方法:在Flinders Street火車站對面再轉19號電車直達(由於仍在Free Tram Zone內,19號車免費乘搭),建議可順便去埋皇冠賭場嘆自助餐

Harbour Town Melbourne Shopping Centre
地址:440 Docklands Dr, Docklands VIC 3008
營業時間:朝十晚六
前往方法:坐35號City Circle免費電車直達



沒有留言:

張貼留言