2016年6月5日 星期日

墨爾本自由行(七):大洋路之旅一日遊(Great Ocean Road Tour)


*大洋路的開始(Great Ocean Road)


*導遊兼司機的Johnny幫我地照的逆光相片,好有意境,正!


 *大洋路沿途經過唔少衝浪海灣,Johnny會停低俾我地慢慢影相。


*帶我地去尤加利樹叢中尋找可愛樹熊的蹤影,居然俾我地發現到一個隻好生猛醒神的樹熊在樹上穿梭。


*餵飼七彩鸚鵡。呢位外國男人最高峰時被四隻鸚鵡黐住,猛叫同伴同佢影相。


*下雨天,看到經典的十二門徒石(The Twelve Apostle),好難忘!


*行埋落沙灘近距離睇死左(侵蝕碎裂了)的一兩粒十二門徒石。


羅克阿德峽谷(Loch Ard Gorge


*溶洞


*跟陸地斷裂左的倫敦橋(London Bridge)

踏入第三日,來到行程最期待的大洋路之旅Great Ocean Road Tour一日遊。我揀左跟一對新加坡夫婦經營的小旅行社Candy Tour,主要是鍾意小團模式,人數最多11人,彈性夠大,導遊兼司機Johnny講國語,也方便溝通,於是分別報左兩個團,一個是大洋路之旅一日遊(Great Ocean Road Tour),一個是蒸汽火車(Puffing Billy+企鵝島(Phillip Island)一日遊。

大洋路之旅由於車程較長,我地要在上午715分酒店門外等Johnny的車子,再接埋其餘的團友,然後驅車往墨爾本的西南方向往大洋路(Great Ocean Road)前進。大洋路據稱係世界最美的海洋公路,沿路經過唔少海灣,Johnny除左在大洋路的入口路牌落車,影張到此一遊的相片外,仲不時在唔同海灣和衝浪海灘停車,等我地有時間拍照留念,難得的係佢影相確有一手,幫我地影左好多意境和構圖超靚的相片,實在值得一讚。

隨後載我地到尤加利樹叢中,尋找可愛樹熊的蹤影,居然俾我地發現到一個隻好生猛醒神的樹熊在樹上穿梭。跟著又去餵飼七彩鸚鵡,冒著可能患上禽流感的風險,被多隻鸚鵡踩著頭、啄食手上的飼料,感覺其實都幾驚恐!

中午時分,自費在阿波羅灣(Apollo Bay)吃過快餐後,便前往12門徒石(The Twelve Apostle)等著名景點,可惜天公不造美,下午落雨,幸好Johnny供應雨衣,於是大家著住雨衣,迎住風冒雨觀各種奇形怪狀的風化石,除12門徒石外,仲有羅克阿德峽谷(Loch Ard Gorge)、吉布森石階(Gibson Steps)同埋倫敦橋(London Bridge)等,非常壯觀!Johnny邊解說邊帶我地行落沙灘兼做埋攝影師,非常貼心。

睇完風化怪石後,返回墨爾本要三個小時的車程,中途Johnny帶我地到一間中式小餐館食自費晚飯,炒麵夠鑊氣又好味,每人只係1213澳元,就已經食到超飽了。

到晚上9點,終於返回酒店,14小時的一日遊順利結束,行程好滿意。

Candy Tour
大洋路之旅收費:130澳元(網上須預繳60澳元訂金)(不包膳食)

沒有留言:

張貼留言