2013年9月23日 星期一

濟州釜山自由行(十六):閒遊樂天百貨光復店



樂天百貨光復店11樓的展望台可以見到真假釜山塔,幾有趣!


遠眺龍頭山公園上的釜山塔。


天雨關係,展望台完全無遊人,我地可以任影唔嬲!


釜山海港景致。


聲光幻彩水舞ShowAquatique Show)每日有四至五場,大家不妨留意時間。

噴射而下的水柱隨著音樂起舞,燈光亦變化多端!


樂天百貨地庫有food court,水準不錯!朋友吃的牛肉石鍋飯。


我的辣八爪魚石鍋飯,同樣惹味。

短遊太宗臺之後,坐車返回樂天百貨光復店,先在地庫的food court醫肚。food court的食肆好多,中西日韓以至快餐,通通有得揀,我地各自都揀左韓式石鍋飯,朋友吃的牛肉石鍋飯,我就吃辣八爪魚石鍋飯,價錢都只係7,000至7,500韓元(折合約50港元左右),奉上來的石鍋飯熱辣辣香噴噴,即時撈勻來食,微辣但勁惹味!

食完石頭鍋飯後,就登上11樓的頂樓花園和展望台。展望台居高臨下,與位於龍頭山公園上的釜山塔遙遙相對,另一面則可以欣賞釜山大橋和釜山港口。難得係展望台完全免費,有時間絕對值得來看看。

遊完展望台,原本想去免稅店買護膚品,點知呢間樂天百貨不設免稅店,幸好 樓有本土化妝品店(Tony MollyThe Face ShopSkin Food等),朋友可以掃下貨。

跟住等到差不多 點,我地轉到地庫搵靚座慢慢坐,因為要欣賞聲光幻彩舞ShowAquatique Show。呢個Show類似音樂噴泉咁,噴射而下的水柱伴隨音樂起舞,甚至噴灑出英文字來(包括LOTTEBUSANSALE等),背景燈光的顏色亦變化萬千,15分鐘左右時間,睇得都幾開心。

釜山樂天百貨光復店

營業時間:10:30~20:00

前往方法:地鐵南浦洞站有出口直接連結而至

*聲光幻彩水舞Show平日有四場,假日則有五場,大家可以留意時間觀賞,在地庫霸定靚位坐定定慢慢欣賞了。

2 則留言:

  1. 大姐請問點樣加朋友名單同以前的陳年舊卜?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實由零開始,無論朋友或者舊卜,都係自己人肉paste上去。因為舊卜聽信雅虎的推薦,過左去台灣的隨意窩,但我覺得唔多好用,寧願在google開過一個好過~

      刪除