2013年12月6日 星期五

霧霾上海行(五):新吉士嘆新派本幫菜(新天地)


 新吉士酒樓位於新天地北里。


 星期二的晚上,客人唔太多,我地可以即時有位。


蘆萵千絲


招牌菜--阿婆紅燒肉是必吃之選,不過好大煲,四至五人分享較合適。


蟹黃薺菜豆腐羮超大鍋,同樣適合四人飲用。


小籠包普普通通,可以不要。


 飯後,逛逛新天地,四圍掛滿燈飾,好有節日氣氛。


 新天地舉行Merry Kissmas,邀請情侶上台接吻!


 當情侶接吻時,聖誕樹的燈光便會由綠色轉為紅色。
據現場接吻統計器顯示,已有1,631對情侶在此公開接吻。


步出新天地,四周盡是名店立林,唔講仲以在身在香港的中環。

遊完朱家角,我地俾多少少車費請司機載去新天地新吉士酒樓吃晚餐。據講新吉士在上海有七間分店,以新天地呢間最有人氣,提供的係新派本幫菜,而且聽講好多藝人如張曼玉和劉嘉玲都係常客,當然要見識見識。

我地點的包括招牌菜阿婆紅燒肉、蟹黃薺菜豆腐羮、蘆萵千絲和小籠包。估不到呢度的菜式每碟都份量十足,兩個人食到捧著肚子走:

*阿婆紅燒肉:當晚所見,差不多十檯有八檯都有叫呢道菜式,外貌似東坡肉,肥肉多過瘦肉,味道甜甜的,好濃味,肥肉亦入口即溶,不過實在太大煲,所以就算我地只吃瘦肉部分,都食唔完。

*蟹黃薺菜豆腐羮:侍應話夠兩個人飲,點知送上來的原來是一大湯鍋,莫講話兩個人,四個人飲都足夠,結果我和老友分別飲左三碗幾有多。味道方面,蟹黃份量唔少,嫩滑的豆腐切成幼條狀,配埋薺菜絲,呢個羮杰而不漏,很不錯。

*蘆萵千絲:幼長翠綠的蘆萵在香港無見過,難得係清炒,可以中和左紅燒肉的油膩感覺!

*小籠包:味道反而好普通,而且皮不夠薄,可以不吃。

埋單居然只係310元,完全好超值。

新吉士酒樓(新天地分店)

地址:太倉路181弄新天地廣場北里2號樓

電話:021-6336-4764

營業時間:11:00-14:0017:00-21:30

新天地前往方法:
由陝西南路站的太平洋百貨地面,轉右再轉右,幾分鐘即達新天地北里,入口正是新吉士酒樓所在。
 

沒有留言:

張貼留言