2013年12月6日 星期五

霧霾上海行(四):水鄉朱家角半天遊


 由上海體育館站出,去到巴士總站,點知無專車去朱家角
(後尾聽司機話早上九點已走左),惟有轉坐下面架七人車前往,75元來回,抵!


 呢架七人車好新淨,坐得好舒服,不過人數太少,
司機等左多一個鐘,先兜到連我地在內的六個人出發前往朱家角。


 朱家角商業味太濃,滿街滿巷都是店舖,買的食品和物品都差不多。


 相機之下的朱家角都呃到人,但河水其實唔乾淨且有臭味傳出。


 呢款江南小粽係北大街以至整個朱家角最多店舖售賣,可惜唔啱我胃口,無試過!


 桂花糕、雲片糕、襪底糕、麥芽糖亦係大熱食品,有得免費試食。
試過襪底糕,幾脆口,但最後都係無幫襯。


 印有不同古靈精怪語句的錢包幾得意!


 同樣印有令人回心微笑語句的漱口盅,充滿懷舊色彩,老友就買左兩個!


阿婆茶樓前身係清代富戶古宅,而家變左酒樓。


酒樓仍充滿古舊陳設。



我地揀左靠河的露天座位,一邊吃家常菜,一邊欣賞河岸風景,感覺都幾逍遙。 


遠眺放生橋,看著水中倒影,好似幾乾淨咁,其實衛生情況一般。

成日聽人講上海附近的水鄉風景漂亮,於是第二日揀左最近上海的朱家角逛逛。

網上的資料話可以在上海體育館站(有說上海體育場站)出口有專車前往,我地去到巴士總站,但唔見有朱家角公車或旅遊車;幸好有人兜搭我地,話來回朱家角只係75元,所以上左佢的七人車,連我地只有兩個人,司機想兜多三兩個客,於是一等就係一個鐘,終於等多兩個客,11點出發前往,大約70分鐘車程,終於到達呢個江南水鄉啦!

司機不收錢,只叫我地四點返回停車場即可。由2號入口進入呢個享負盛名的水鄉,感覺真係大失所望,街道左右兩旁全是商店,商業味道極濃,其中的主要街道──北大街,店舖賣的都是一式一樣的食品(棕子、襪底酥、雲片糕、桂花糕、麥芽糖等),同台北九份有得揮!幸好周二遊人不多,可以慢慢逛。經過放生橋,看到兩岸河水,遠觀還可以,但近看河上飄著垃圾,加上陣陣臭味傳來,真的感受唔到水鄉之美。所以我地完全無打算學威尼斯般坐貢多拉遊河,只左逛逛右行行,老友反而對懷舊色彩的紀念品有興趣,最後仲買左一對繡花鞋、兩隻漱口盅和兩盒薑糖。

午後,我地揀左間百年老店──阿婆茶樓食午飯。呢間茶樓前身係清代富戶古宅,而家變為酒家,我地揀左靠河的露天座位,一邊吃家常菜,一邊欣賞河岸風景,感覺都幾逍遙。呢餐家常菜包括鮮肉豆腐、糖醋排骨、油燜茭白(茭白係中國特有的水生蔬菜,與蓴菜、鱸魚並稱為江南三大名菜,口感似笋),味道偏濃,但熱辣辣,好有住家菜feel!埋單只係90元,幾抵食。

吃完午飯,仲有大把時間,結果要重新再行多三兩轉北大街,一直拖拉到三點半左右先返回停車場上車。

以我今次經驗,朱家角唔去其實無咩可惜,就算去的話,連午餐時間最多逗留兩三小時已十分足夠。最搞笑的是,司機回程時居然說朱家角係最唔值得去的水鄉,要去應該去周莊或同里。

朱家角前往方法:
由上海體育館站或上海體育場站坐車前往,需時約70至90分鐘。

沒有留言:

張貼留言