2013年2月7日 星期四

首爾冬遊記(二十一):仁川機場退稅兼玩韓國小手工


 *D / J counter旁就見到呢個退稅申報櫃位,職員會在退稅單上蓋印。蓋印後,連隨將行李俾隔籬的大型行李counter托運,好快捷方便。


 *入到禁區,到28號閘口搵Tax Refund counter,櫃位職員會檢視已蓋印的退稅單,無問題的話,便即時退番現金。左面的小姐忘記預先在退稅單上填寫個人資料,搞到手忙腳亂。


 *經過韓國傳統文化體驗館,看到有免費手工藝做,最啱打發時間。


 *美麗的韓國女職員講解如何繪畫木板畫。

 
*我照著呢幅鳳凰來勾畫線條,然後填上顏色。


*填好顏色後,我的作品,居然變左一隻雞!

落雨濕濕,唔想再遊東大門,於是提早四小時到達仁川機場,打算退稅兼逛逛機場。

到達機場後,大家可以先到check in counter辦理好登機手續,記得同地勤職員講話要Tax refund,職員就會將登機證同行李俾番你,你可以到D/J Counter旁開始辦退稅手續,關員會在退稅單上蓋印作實。蓋好印後,你就可以連隨將行李拖過隔籬counter托運上機架啦!

過關後,再去到28號閘口的Tax Refund Counter辦理其餘手續。職員檢查完已蓋印的退稅單後,便會即時退回現金,整個過程只係幾分鐘就搞掂,我合共退左5,500韓元(40港元左右,夠吃一個雞排炒飯架!朋友就退左成100,000韓元,真係唔簡單!)。提提大家,記得來機場前先將整個行程的退稅單填好晒個人資料,以免來到櫃位時臨急臨忙先逐張單係咁填,搞到手忙腳亂。

退完稅,仲有成三個鐘頭先登機!百無聊賴之際,經過韓國傳統文化體驗館,看到有免費手工藝做,最啱打發時間。今次的手工藝係雀仔木板繪畫,大家可以自由發揮,又或跟住佢地提供的鳳凰,慢慢在木板上用鉛筆勾出線條,然後著色。結果,用左半小時的時間,我的製成品居然係一隻雞,但總算七彩繽紛啦!職員之後仲幫我的小鳥加上小繩,然後送番俾我做紀念。

五日四之首爾冬遊記終於畫上一個句號,好期待下次再遊首爾啊!

沒有留言:

張貼留言