2013年2月6日 星期三

首爾冬遊記(二十):繼續獨食雞排鐵板炒飯(東大門)


*就係呢張易拉架,搞到我每次經過都想食!
不過,價錢已漲至5,500韓元,但仍然好抵食!


 *二樓仲有呢張海報,係咪睇見都流口水呢?!
 

 *左面的雞肉,右面的是白飯,店員會先炒好雞肉,再加白飯同炒,
我就繞埋手等食即叫即整的炒飯啦!


 *店員將雞肉和白飯炒埋一堆!


 *炒好啦,熱辣辣的炒飯好好味,只係少少辣,完全接受得到!好味道


 *隔籬檯的炒辣雞仲惹味,後尾見佢地加埋拉麵落去,真係想黐番幾啖!


*店舖內一景。

酒店Check out兼寄存行李後,仲有大把時間,於是又在東大門周邊遊走,行埋東大門一段的清溪川,又去埋平和市場,居然在平和市場又出血,買左五對毛巾襪,朋友就買左三件衫俾個女同姨生孫,真係廿四孝媽媽,就算腸胃病發作,仍忙住為家人張羅手信!

午飯時分,朋友仍然無胃口,由得我想食乜就食乜!我好想食位於Migliore商場與Hello aPM間的一間橫街二樓小店(在東華飯店側,旁邊有好多化妝品店如THE FACE SHOP、ETUDE HOUSE、 Nature Republic等,大家大可掃貨後上,二樓慢慢開餐!),因為店舖的雞排鐵板炒飯宣傳易拉架好吸引,一於又再次獨食午飯!

原本店員要求我地要點二人份的炒飯,但我話朋友有病無胃口,只要一人份,佢可能唔識聽又奈我唔何,就照俾我叫一人份的雞排鐵板炒飯(5,500韓元),仲叫我自己去旁邊任取酸蘿蔔和凍湯。

店員先將雞肉放在鐵板上炒熟,然後放埋加左紫菜同泡菜醬的白飯同炒,炒埋一堆後,美味的炒飯就完成啦!炒飯帶微辣好香口同惹味,朋友齋睇無得食,真係可惜。我見隔籬檯的炒辣雞仲滋味,再加埋拉麵落去同炒,搞到我口水直流,不過,真係好飽,希望下次再遊時,可以試試呢種鐵板辣雞啦!

雞排鐵板炒飯小店前往方法:
位於東大門,在Migliore商場與Hello aPM之間的一條橫街(見易拉架,上二樓)

沒有留言:

張貼留言