2018年7月25日 星期三

俄羅斯西伯利亞之旅(六):奧爾洪島北端四驅車馳騁遊


*坐著由俄軍改裝的四驅車,上山落谷,由奧爾洪島中部前往北部欣賞湖畔著名景點。


*著名的三兄弟岩。


*奧爾洪島的湖畔景致很壯觀。


*司機放低我地,導遊帶我地冒雨上山,然後再由山上行落湖邊野餐。


*落著滂沱大雨,加上蜂擁而出的蚊群,品嘗難忘的貝加爾魚湯,真係呢世難忘。


*薩滿柱。

島上第二日,食過簡單早餐後,便坐著當地司機駕駛經俄軍改裝的四驅車,上山落谷,由奧爾洪島中部前往北部睇貝加爾湖畔的著名景點,由於整段山路並非正式馬路,地面極為凹凸不平,顛簸翻騰搞到五臟六腑全部移晒位,有朋友中後段都有些少反胃想嘔添,真係唔講得笑。

貝加爾湖畔的北端著名景點包括最北面的哈伯伊角(Cape Khoboy)、Cape Burkhan的薩滿岩以及當地人稱為「三兄弟岩」(Sagaan-Khushun Cape)等,其中最難忘係四驅車在一處山腰放低我地,由Jack帶著我地冒雨擔遮踏著泥濘,上山再落谷,徑直步行至湖畔旁的草叢野餐,全程近一小時,走過草叢時,數以百計的草蚊飛彈而出,沿途追著我地咬,場面好震撼。

就算坐著野餐,品嘗美味魚湯和沙律時,一邊擔著遮,一邊仍然密密手驅趕蚊蟲,咁大個人都未試過見咁多蚊,都咪話唔狼狽。原本呢,湖畔野餐應該好寫意,可惜大雨加草蚊來襲,只想快點收檔,浪費左當地司機的廚藝和良辰美景。

貝加爾湖+奧爾洪島3日2夜團
費用:4人包團,每人18,000盧布或315美元
聯絡人即導遊兼司機:Jack Sheremetoff(電郵:baikaler@gmail.com
電話:+79086633144



沒有留言:

張貼留言