2018年7月28日 星期六

俄羅斯西伯利亞之旅(十二):搭火車往聖彼得堡的烏龍事件


*我地乘坐來回莫斯科至聖彼得堡的遊隼號列車,車程4小時。


*我地坐的經濟位,座位好寬敞又乾淨,似日本的新幹線列車。


*聖彼得堡火車站內。


*4小時的車程,最好買定食物和飲品,在車上慢慢嘆早餐。


*其實車票資料有英俄對照,寫明出發和到達車站的名稱,可惜自己無仔細睇,又信晒網友話莫斯科的列寧格勒火車站就係前往聖彼得堡的火車站。


由莫斯科往聖彼得堡,我地竟然擺左個大烏龍,搵錯火車站,差點錯過火車,嚇到一額汗,超級驚~歸根究底,莫斯科市內實在有太多個火車站,大家千萬要引以為鑑。

在莫斯科逗留一晚後,第二日上午就搭火車往聖彼得堡。最初睇網上資料以為前往聖彼得堡的火車站,就在共產團地鐵站(Комсомо́льская站)上蓋的其中一個名為列寧格勒的火車站(Leningradsky vokzal),於是大安旨意無俾酒店前台職員睇清楚我地列印的車票資料,直接call車前往。

點知到達列寧格勒火車站大堂後,卻搵唔到出發的列車班次,於是問過工作人員,才知係另一個火車站:庫爾斯克火車站(Kurskiy Vokzal),雖然只係搭一個地鐵站,但當時落著大雨,我地四個人擔住遮拖住個大喼上上落落搭搵地鐵站入口,去售票處買票,然後坐一個站,又上上落落兼通過安檢,終於到達Kurskiy Vokzal火車站。幸好我地預早左一個多小時,仍然趕得及準時上車,不過都嚇到身水身汗。

我地坐的是遊隼號列車的經濟客位,整個格局類似日本的新幹線列車,行車穩定又快速,座位舒適寬敞。經過四個小時車程,下午1點幾,就到達聖彼得堡。

俄國鐵路局官方網頁
每日來往莫斯科至聖彼得堡的火車有十多廿班車,由最快4小時至10小時不等。我地來回都係坐車程4小時的遊隼號列車,來回車費大約港幣600元,預售期同樣長達90日。

注意:我地從莫斯科出發聖彼得堡的係庫爾斯克車站(Kurskiy Vokzal),而由聖彼得堡回來,到達的卻是莫斯科的十月車站(Moskva Oktyabr'skaya)。而聖彼得堡的火車站就係Sankt-Peterburg-Glavn. (Moskovskiy Vokzal),大家千祈咪搞錯。


沒有留言:

張貼留言