2017年6月3日 星期六

食物尚可,服務九流,永不再幫襯


*餐廳環境唔大,幾雅致。


呢款香蕉味的蛋糕好明顯就係類似tiramisu,仲唔係芝士蛋糕的一款?


*以配餐的沙律來講,份量足又味道唔錯。


蘑菇雞肉扁意粉的份量都好大,不過雞肉較鞋口。

老友慶生,提議試新餐廳,去位於太子花墟內的一間聲稱公平貿易又有機的小店午飯。

周六中午12點,店舖不大,只有三十多個座位,三行排排位的格局,座位之間距離極近,人客唔多時,細細聲傾偈尚可,但隨著人客數目不斷增加,我地同同周圍人客的聲浪漸逐提高,到最後甚至恍如置身在大酒樓般嘈吵,簡直都聽唔到對面朋友的說話。想坐低好好傾偈的朋友,要好好考考清楚。

講番食物,餐牌只有四款午餐(價錢由百零蚊至148蚊不等),以及不同的花茶或咖啡(熱飲價錢38蚊起,凍飲就40幾蚊),無小食,亦無散餐供應。朋友太飽,食唔落整份午餐,於是問店員可cake供應?店員話有香蕉、朱古力、紫薯三種,我追問:係咪cheese cake?店員有點不耐的說:唔係cheese cake,都話係cake囉!大佬,cake除左味道之外,都有唔同種類丫,水果蛋糕、海綿蛋糕、拿破崙蛋糕、芝士蛋糕唔係蛋糕咩?!結果送上來的香蕉蛋糕,味道其實好唔錯,而且仲有新鮮香蕉片夾在蛋糕之中,只不過佢的的確確似係香蕉味的tiramisu,而且真的帶芝士味,咁咪係cheese cake囉!!

我同另一個朋友就叫午餐,揀左蘑菇雞肉扁意粉,配煙三文魚回園沙律。沙律份量大,賣相好,而且好味,以午餐奉送的沙律而言,的確有驚喜。主菜的蘑菇雞肉扁意粉,聲稱採用無激素的雞肉就食落有d鞋口,自家製的醬汁有點似千島醬,又有點似蛋黃醬,較膩,加上份量都好多,食極都好似食唔完咁,味道就中規中矩啦。

輪到餐飲,餐牌寫明是健康花茶,又或加18蚊可改配手磨咖啡或雪糕。最初的店員曾介紹今日的健康花茶係茉莉綠茶,若改飲其他飲品就需加18蚊。到後來正叫餐飲時,另一位中年女店員就話今日唔係健康花茶,仲拎住一盒寫著Premium Green Tea的茶包盒俾我地睇,然後我地問若加18蚊改配手磨咖啡,是熱還是凍?我可否改要凍呢?中年女店員就話要再加6蚊,我話:下?仲要再加錢?中年店員就又有點不屑地說:你知啦,冰都要錢,講緊的都係幾蚊啫,你地慢慢揀啦……見我地仲猶疑同想再考慮咁樣,就慢慢拖着呢句說話就走開了。講真,唔係幾蚊呀大佬,已經要加18蚊,凍的話再加6蚊,加埋24蚊,都算唔便宜吧?!加上咁嘈吵的環境,咁樣的服務質素,我地無理由再加錢落呢個深淵度咁傻的吧?!

於是,我地又叫番最初招呼我地的店員,再問一次今日的健康花茶是甚麼花茶?係咪茉莉綠茶,而唔係一般綠茶呢?店員好肯定地表示係「茉莉」綠茶。結果轉頭奉上的係一杯溫溫吞吞、不熱不冷的綠茶,飲落根本就係茶包泡的綠茶,完全無苿莉香味!!!!說好的「花」茶呢?用綠茶茶包泡的綠茶話係健康「花」茶,咁係咪犯左商品說明條例呢?

埋單計,兩個午餐加一件香蕉蛋糕,合共275元,價錢在花墟來講係中價左右,但環境嘈吵到完全不能接受的地步(以滿座情況而言),加上九流的服務質素,我地三人異口同聲講永不幫襯。


沒有留言:

張貼留言