2016年3月22日 星期二

清邁自由行(六):尼曼區逛街按摩一條龍


*尼曼區好多小店外,按摩店也多,我地就幫襯呢間Trip Advisor都讚好的The Artist Spa。


*我地做兩個鐘的泰式按摩只係500銖。


*呢間Mont Blanc Sweet Cafe就係我地下午茶的地方。


*Mont Blanc Sweet Cafe好大,無咩人,我地包場。


Mont Blanc Sweet Cafe好多糕點,但我推薦大家食窩夫好過。


*我地的下午茶。右邊的窩夫即叫即做,好味道。


*尼曼區的小店門外,經常出現好多大公仔,順道留影都幾得意。


尼曼區的小店。


*創意市集Think Park。 


*尼曼區的大型商場Maya,內裡的名牌店舖唔太值得看,超市亦貴,
B1樓層的小老板專門店有超多小老板出品的零食,記得唔好錯過。

玩完3D博物館,隨手就截架雙條車前往尼曼區消磨下半晝。尼曼區好大,我最初打算幫襯網友推介位於17巷尾附近的Crazy Noodle,點知行勻成條街都搵唔到,頂住大熱頭頻頻撲撲,真係好辛苦,結果唯有放棄。

幸好整個尼曼區有好多條橫街,每條橫街都有唔少cafe,終於搵到間有冷氣的小店食個簡單午餐後,就唔想再同太陽玩遊戲。去左間Trip Advisor都推介的平靚正按摩店The Artist Spa,做左兩粒鐘泰式按摩,舒展下筋骨。按摩店有幾層樓,我地上左二樓的房間,乾淨寧靜,師傅手勢好,力度又適中,似曼谷的Asia Herb格局,實而不華。兩個鐘的泰式按摩只係500銖,折合只係百零蚊港幣,實在好抵。

按摩完,已近黃昏,太陽熱度散去唔少,終於可以行下橫街小店,尼曼區好多精品創意小店,細心搜尋必搵到心頭好。不過,民以食為先,我地揀左Mont Blanc Sweet Cafe食下午茶。小店無論設計跟甜品都走東洋風格調,我地選左店員推介的栗子撻同雪糕窩夫(兩者都係119銖),另加一杯檸檬茶同梨茶。栗子撻味道無咩特別,同香港的分別不大,無驚喜;反而雪糕窩夫即叫即做,雪糕綿滑,窩夫暖又好味,絕對係必食之選。呢餐下午茶吾使100蚊港幣,抵!

食完下午茶,沿著尼曼路的南方前行,便會經過創意小市集Think Park,跟住就係大型商場Maya。黃昏時分,商場外擺放左唔少攤檔,價錢比夜市的略貴。至於Maya地下樓層佔地面積最大的超市RIMPING,類似citysuper檔次,較高貴,反而發現同一層有小老板專門店,老友最鍾意,買左超多零食做手信,滿足購物欲之後,再上四樓去Food court嘆個河粉,四五十銖有交易,食飽就坐雙條車打道回酒店。

沒有留言:

張貼留言