2015年6月8日 星期一

九州自由行(六):古雅向海的別府新松實酒店


*日式房間。


*向海的景觀,可惜窗外因大雨關係變得太濛濛!


*廁所同浴室。


*早晚用餐的餐廳。


*豐富的晚餐。


*早餐也唔簡單。


*七樓室內的大池,只有我同朋友浸,好舒服。同樣,因天雨關係,
睇唔清出面的別府灣景致,好遺憾。

我地入住的新松實酒店係一幢古雅的七層高溫泉旅館,坐落於美麗的別府灣對面,日式的酒店房間亦對正別府灣,坐在天王按摩椅上,一邊嘆茶,一邊按摩,享受悠閒看海的時光,真係超正。可惜,由天雨關係,唔可以試六樓的露天風呂,只可以到七樓的室內大池浸溫泉,幸好飯後無人浸,我同老友獨霸浴池和化妝間。

至於膳食方面,我地的晚餐和早餐都係在二樓餐廳享用,兩餐都係超豐富的和室定食,每人有十多碟大大小小食品,晚餐有和牛、魚生、蔬菜、湯、甜品等,早餐有蒸豆腐、蒸蛋、煎魚等,同樣好美味。晚飯後,返回房間,榻榻米睡鋪已鋪好。

酒店的服務人員親切有善,就連餐廳的嬸嬸雖然不懂英語,也用盡身體語言招呼我地,感覺好舒服。

別府新松實酒店海薫る宿ホテルニュー松実
地址:大分県別府市北浜3丁目14-8
前往方法::別府站東出口出站,向著北濱海邊方面直走,步行約15分鐘

沒有留言:

張貼留言