2014年10月3日 星期五

佐敦教會餐廳內嘆六小時悠閒午餐


*見到呢度白色小閘門,就知餐廳已到啦!


*餐廳環境好舒適,格局媲美唔少高級餐廳。


*餐廳樓底極高,座位唔多,午餐時間人較多,未必有位。


*牆上掛左唔少貓咪油畫,呢張最大張!


*另外的畫作同樣有貓咪蹤影。


*餐具自取。


*午餐時間未到,先來件薑蛋糕配蜂蜜薑茶!


*餐湯好creamy。


*我的咖喱雞翼配糙米俅,似住家菜。味道唔太濃,份量剛剛好。


*食完午餐,我再叫杯凍Mocha咖啡慢慢嘆。


*傾到三點幾,個肚餓餓地,於是再叫多件檸檬蛋糕。一個字:濃!

事先申報,本人既唔係教徒,亦無任何宗教信仰,純粹無神論之輩,不過在呢間位於在九龍佑寧堂(Kowloon Union Church)內的小餐廳Kuc Space,實在極度欣賞。

難得今日老友有空,又記得早排search過佐敦食肆時,對於Kuc Space有少少印象,一來網上食評對此店一致讚好,二來餐廳環境和格局亦甚為舒適,所以由我決定,試試呢間小餐廳。

今早11點到達,客人極少,我地揀左個靠牆的座位坐下,店員就親切向我地係咪第一次幫襯,然後講解餐廳服務特色:除有專人落單和上菜之外,基本全是自助形式--餐牌貼在告示板上(附價錢)、餐具和冷暖清水自取、離開前須自行執拾餐具,最最特別之處是呢度唔使埋單(其實指無店員會過來收錢,亦無收銀員在門口),客人自己要計好費用,然後自動自覺將金額放在收錢箱內,找續也如是,完全信任顧客,如此自助模式的餐廳,在香港應該只此一家吧。

由於12點半先供應午餐,我地影完環境相後,決定先叫件蛋糕和飲品當做早餐,然後再吃午餐。結果,我地一傾,就傾左五個小時,午餐食完後,又再叫多件檸檬蛋糕當下午茶,我仲再叫杯飲品,直至下午5點鐘先「收口」,總體而言,食物實而不華,質素唔錯,味道偏淡,感覺好健康。各種食物味道如下:

*薑蛋糕(20元):一份兩件,外形樸實,實感稍實似香蕉蛋糕,微帶薑味,很不錯。

*熱蜂蜜薑茶(12元):只係微甜,很清,同樣帶薑味。

*凍Mocha咖啡(25元,兩杯):朱古力味極濃郁,甜度極低,似有還無,但我同老友都覺得好飲。

*午餐(50元兩份):有想餐湯和主菜,不包飲品。今日餐湯有濃濃芫荽味,尚幸我都接受得到;至於主菜都係咖喱配糙米飯--咖喱雜菜或咖喱雞翼,我食咖喱雞翼,賣相又係好樸實,似家庭式,有三隻,幾腍身。

*檸檬蛋糕(20元):午餐後,再叫多一份蛋糕,今次的檸檬蛋糕,檸檬味道超強勁,好醒胃,質感略帶濕,個人鍾意薑蛋糕多些,朋友則愛檸檬蛋糕。

離開前,兩個人計好數之後(202元,即每人101元,實在好抵!),就將錢放落紙盒內,過程完全無人理會,全靠大家自律,實在好佩服!

提提,餐廳只在平日營業,而且只係朝十晚六,要幫襯的朋友要留意啦~

Kuc Space(在九龍佑寧堂(Kowloon Union Church)內)
電話:6428 1461
地址:九龍佐敦佐敦道2號

星期一至五:P10:00-18:00(星期六及日休息)

沒有留言:

張貼留言