2016年6月5日 星期日

墨爾本自由行(十一):雨後的彩虹小屋(Bathing Boxes)



*Bathing Boxes係墨爾本郊外著名地標。


*部分小屋畫左唔同圖案。


*另一款圖案。


*落完雨,海灘唔多人。


*回程返回church Street上搵食,在Dendy Deli餐廳點左一款烤雞沙律,好大份!


*海鮮意大利飯略嫌濕左少少。


Dendy Deli餐廳在Church Street上。

第六天,買左Myki Card去墨爾本近郊遊玩,上午從Flinders Street Station搭火車到Zone 2最後一個站Middle Brighton Station下車,車程大約半小時。從Middle Brighton Station出來後,因為天雨關係,便在街上的商店閒逛,幸好沿路上有一些咖啡店、商店和超市,打算雨停先走到海灘去。結果我地逛左兩間超市,一間係Woolworths,一間係Coles,後者係我地第一次逛,居然俾我地發現Tim Tam朱古力餅減價低至0.61.89澳元,實在太便宜啦,決定稍後回程經過買番幾包。

雨停了!我地左搵右搵,終於見到七彩小木屋。小屋沿海灘一字排開,一共有八十幾間,色彩繽紛之外,有D仲畫上唔同圖案,最熱門係畫上澳洲國旗的小屋,差不多所有人都會同佢合照,我地當然唔例外。

影個夠之後,返回火車站附近搵開餐的地方,揀左Dendy Deli餐廳醫肚。點左意大利飯加一個烤雞沙律,份量好大,意大利飯略嫌偏濕,整體味道唔錯。埋單約50澳元,唔算太便宜啦。

Brighton Beach Bathing Boxes
地址: 132 Esplanade Brighton , Victoria, 3186
前往方法:Flinders Street StationSamdromgham線火車於Middle Brighton Stationzone 2的最後一站)下車,車程25分鐘。

Dendy Deli
地址: 26 Church St, Brighton VIC 3186
電話:+61 3 9592 6233



沒有留言:

張貼留言