2016年6月5日 星期日

墨爾本自由行(十二):St. Kilda Beach觀日落睇企鵝


*下午5點,已經差不多入黑。


*經過長堤,繼續向前走。


*見到呢個閘位同告示牌,知道目的地已到。


*防波堤已有唔少人等緊小企鵝回來。


*防波堤對出的一景,賞日落一流。


*可惜手機zoom唔得遠,水中心見到好多隻小企鵝漂浮!


*居然有兩隻小企鵝走出石罅俾我地任影。


*趁住別人的閃燈亮著,俾我影到一張清晰的企鵝真身留念。
幸好佢地無受驚嚇,繼續在我地面前表現。

去完彩虹小屋(Bathing Boxes),返回墨爾本的Flinders Street Station。跟著在火車站外的電車月台,再坐16號電車到St. Kilda Beach搵企鵝。

我地跟網友的網誌建議在St Kilda Rdstop 34),點知超級遠,走到死死下之餘,仲要不停問路。後尾發覺,其實最近係在Lunu Parkstop138)落車,一來可以順便去呢個小型主題公園打發下時間,等日落先慢慢過海灘都唔遲!

結果我地走左好多冤枉路,行過長長海灘,食住西北風先見到長堤St. Kilda Pier沿防波堤直走到盡頭,就會看到告示牌寫著「Penguins & Rakali live here」,終於到達目的地!五點多,一大班人已經聚集在此等企鵝。其實,前一日的一日遊我地已經見過百幾二百隻神仙企鵝回巢的有趣場面,只不過當時就算唔用閃燈都唔可以拍照。呢度就無人管,但小企鵝難得見到一隻,都只隱身在石縫之間,黑麻麻,睇得唔夠清楚。不過,等多一陣,居然有一對企鵝走左出來,好似特登表現俾我地咁,任我地影,結果有唔少人照用閃燈,幸好無嚇親佢地,我無用閃燈,只係趁著其他人閃燈亮起時順勢拍幾張留念。任務完成,就急急腳離開,畢竟大風又凍,人又多,不宜久留。

St. Kilda Beach
前往法:墨爾本市中心搭16 號電車,在Lunu Parkstop138下車,約2025分鐘可以到,St. Kilda位於Zone 1,所以Zone 1一日券或票都可以使用。提提, Luna park不用門票,要玩遊樂設施才需要消費。



沒有留言:

張貼留言