2016年6月5日 星期日

墨爾本自由行(十三):維多利亞市場開餐購物一樂也


*維多利亞市場係著名景點之一,開餐掃貨必到之處。


維多利亞市場的海鮮超級新鮮又便宜。


維多利亞市場室內肉類及海鮮市場。


維多利亞市場戶外有帳篷的蔬果市場。


維多利亞市場售賣的紀念品好便宜,一兩蚊澳元就有交易,
T恤低至4澳元,我買左幾件用來做運動最好。


維多利亞市場內的人氣熱狗店--Bratwurst Shop,
朝早唔多人,買早餐唔使排隊。


*星期日中午時,Bratwurst Shop的人潮洶湧場面,想食就要俾心機等啦!


*在Bratwurst Shop買來的早餐:雞肉腸加燒烤汁同碎芝士,再配咖啡。


*Cafe Victoria的早餐:蘑菇煎雙蛋配多士。


*Cafe Victoria的早餐:我的cappuccino(前)和朋友的熱朱古力(後)


*Cafe Victoria在維多利亞市場旁邊的街道上。



*墨爾本之旅最後的午餐--Simply Spanish的Gourmet Paellas(西班牙海鮮燴飯,二人分量。


*Simply Spanish的著名西班牙海鮮燴飯。


*下午時分,Simply Spanish餐廳唔多人。

由於我地酒店距離維多利亞市場(Victoria Market)只有三分鐘的腳程,七日中有四日早上都去左市場開餐,食完早餐再順便逛逛市場。

第一天幫襯過市場的food court,只有三幾間小食店,同老友夾份食左個full breakfast,典型美式大早餐,味道普通。

第二天試左市場人氣熱狗店──Bratwurst Shop,朝早唔多人幫襯,即叫即做,好快搞掂,我揀的係雞肉腸再加燒烤醬同碎芝士,果然好大條,好美味;老友就揀左黑椒豬肉腸,又係配燒烤醬同碎芝士,不過佢稍嫌碎芝士灑落去之後唔溶,
整體大家都好滿意。

第三天同四天就試左旁邊一間Café Victoria,我兩日都食蘑菇煎雙蛋配多士,加杯cappuccino,蘑菇用牛油炒過好入味,最開心係第二天幫襯時,侍應小姐認得我地,又見我地再點蘑菇煎雙蛋配多士,居然中途另送上一碟蘑菇免費俾我地享用,實在喜出望外。每餐每人大約13澳元左右,折合港幣70幾元,唔算貴,難得真係好味道。

除早餐外,最後一餐的午餐亦在市場附近,鄰近Cafe Victoria的西班牙餐廳Simply Spanish,呢間餐廳最出名係西班牙海鮮燴飯(Paellas),我地揀左二人用的Gourmet Paellas,雖然要等上近半小時,但絕對值得,因為燴飯裡的海鮮既多且新鮮,配埋味道濃郁的燴飯,食完都好回味,足以為墨爾本之旅劃上完美句號。

除左開餐之外,維多利亞市場仲係掃貨的好地方,室內的海鮮肉類市場的貨品新鮮又便宜;戶外有檐篷的地方則有蔬果、紀念品以、衣服以及各式各樣雜貨,結果我地在此買左唔少紀念品(每件1至兩澳元大把有交易)同T恤(每件只45澳元)!

維多利亞市場(Queen Victoria Market
地址: 513 Elizabeth St, Melbourne VIC 3000
電話:+61 3 9320 5822
網址:www.qvm.com.au/
*注意:逢星期一及三暫停營業

Bratwurst Shop(熱狗店)
地址:Deli Hall, Queen Victoria Market, 99-100 Elizabeth Street & Victoria Street, Melbourne VIC 3000
電話:+61 3 9328 2076

Cafe Victoria  
地址:517 Elizabeth St, Melbourne VIC 3000
電話:+61 3 9329 6891

Simply Spanish
地址:513 Elizabeth St, Melbourne VIC 3000澳洲
電話:+61 3 9328 3001

沒有留言:

張貼留言