2016年6月5日 星期日

墨爾本自由行(十四):墨爾本超市掃貨篇(Big W、Woolworths及Coles)


*我的戰利品,主要在超市掃貨得來。


*Swanston Street上的QV,地庫有兩間超市:Big WWoolworths超市,
差不多係我地每日必逛景點之一。


*Big W似沃爾瑪同家樂福,售賣日用品為主,但也有零食。


*Big W內的服飾似乎以外國人做對象。


*Big W的日用品,我地有日在呢間超市買到特價木瓜霜(4.98澳元,比Woolworths平1澳元),即買幾支,自用送禮兩相宜。


*Woolworths就係如假包換的超級市場,除蔬糕點外,仲有日用品和零食等貨品。我在呢間買左4折的床笠、0.78澳元的吞拿魚罐頭,同Tim Tam朱古力餅。


*Woolworths的水果供應左我地七日旅程所需。


*在彩虹小屋途中的Church Street遇見第三間大型連鎖超市--Coles。


*Coles賣的Tim Tam居然半價,真係低處未算低!


Coles賣的Tim Tam (Virgin Pina Colada口味),居然只係60澳仙,
即係港幣3.4元,等於香港(香港要30幾蚊一包)十分一價錢。不過香港無呢種口味。


*呢款Virgin Espresso Martini(雞尾酒味道),香港無得賣,Coles賣0.6澳元,當然買!試過有少少苦,但都唔差。


Coles的罐頭吞拿魚都好平,通通只係0.80澳元。

近年去旅行,最鍾意去當地的超級市場逛逛,貨品種類多又價錢相宜,尤其零食更加有唔少選擇。難得我地經過路過的Swanston Street上有QV,而QV地庫已有兩間超市:Big WWoolworths,所以我地差不多每日到此一遊。最高興係去Bathing Boxes(彩虹小屋)時,又俾我地發現埋另一間超市Coles,於是就成功為墨爾本超市的格價專家了!

Big W似家樂福同沃爾瑪(Walmart),衣服同日用品較多,食物零食選擇較少,但居然俾我地有日發現呢度特價發售木瓜霜,價錢較對面的Woolworths1澳元,兩盒羊脂膏就只係6澳元。抵!當然要買番少少。

Woolworths超級大型的超市,乜都有得賣,我買得最多的Tim Tam朱古力餅,味道包括White ChocolateclassicVirgin  Pina Colada(雞尾酒味道)Virgin Espresso Martini(雞尾酒味道)Chewy CaramelThree Beans等,價錢由12.5澳元不等,只係香港三分一價錢左右,甚至十分一價錢,部分味道在香港未見過,唔買對唔住自己。另外,床笠又有特價,4折,折實只係港幣40幾蚊,又買!吞拿魚罐頭只係4.5港幣,又買!朋友就見大大包通心粉只係1澳元,當然唔放過!仲有墨爾本呢幾日的生果、飲品同糕點(下午6點後,所有糕餅只係1澳元,我買過大大件的朱古力Muffin超好味!)都係幫襯呢間超市,我地絕對係忠實的擁躉!

Coles難得在Middle BrightonChurch Street上有一間,兼且俾我地發現Tim Tam仲平,由0.601.82澳元,於是又買多兩包。結果,我夾埋買左16Tim Tam,真係幾瘋狂!

沒有留言:

張貼留言