2016年6月12日 星期日

嘉頓廠房嘆超值下午茶


*同朋友一人一個蛋糕套餐,各盛惠三十大元。


*右面靠窗座位望街景,好舒服,可惜一早俾人坐左。


*咖啡室內有好多嘉頓產品,售價較超市便宜。


*每日有新鮮出爐的麵包,我地星期五係菠蘿包。


*下午茶套餐主要係蛋糕、餡餅同多士,再配飲品。


*蛋糕櫃有唔同種類的蛋糕選擇。


*朱古力手指餅係嘉頓經典產品之一。


*以前一直唔知嘉頓呢座大廈有咖啡室俾公眾享用。


睇雜誌,知道深水埗的嘉頓廠房居然有間開放俾公眾人士的咖啡店,裡面的下午茶非常抵食,二三十蚊就有蛋糕或多士配飲品。

我地大約下午四點左右到達,咖啡店都有十幾廿人,座位唔多,靠窗的梳化位更加少,結果我地只係搵到裡面搭枱的座位。由於沒有侍應服務,採自助形式,所以要自己去收銀處落單俾錢,然後等叫號碼再去取食物。下午茶套餐有十多款選擇,都係蛋糕、餡餅同多士,奉送飲品(咖啡、茶或朱古力),單項20元,套餐30大元,當然揀套餐啦。

我的係白酒檸檬芝士蛋糕配熱朱古力,芝士餅雖然好多cream,但唔heavy,似海綿蛋糕,無白酒味,檸檬同芝士味輕柔唔漏,不過餅底就腍身唔算好味,熱朱古力當然係即沖,不過以30元的價錢,絕對食得過。朋友話佢的Tiramisu芝士蛋糕亦不錯。於是我地一坐就坐左個幾鐘,近6點才離開。

咖啡店裡面有好多嘉頓產品,售價比超市賣的便宜少少,大家不妨順便買回家啦!最後我仲買左四塊裝穀麥麵包(6元)回家做第二日的早餐。上網做埋嘉頓會員,仲有9折添。

嘉頓咖啡店
地址:深水埗青山道58號嘉頓烘焙中心地舖(深水埗港鐵站D2出口)
電話:2720 1055
營業時間:星期一至日8:30am -6pm
最低消費:$20/位



沒有留言:

張貼留言