2013年11月30日 星期六

閒遊深圳后海站 嘆茶兼逛南山書城


從后海站E出口 ,左手面即見保利劇院。


右手面則是保利文化廣場,商場內有各式各樣食肆,中西日韓泰西等一應俱全。


我地在新桃園酒店內的中菜廳嘆茶,呢度的點心最難得係一籠拼兩種款式,可以試多幾款。


香港未食過刴椒茄子燒賣,味道都幾辣。


 新疆核桃酥整成原粒核桃模樣,幾別致,係我地的飯後甜品。


 后海站有多個不同的商場,海岸城購物中心應該係最大的一個。


飯後,下一個站係南山書城,我地沿商場平台一直往前走。


 經過有蓋的深圳灣大街,落樓梯之後,繼續向前行,
就係南山書城,腳程合共約十分鐘。


 南山書城跟深圳購書中心差不多,人流不太多,睇書買書都好舒服。


 下午茶時段,我地揀左平台上蓋的Gaga物語咖啡店,坐在露天雅座攤抖一下。


咖啡店的熱門飲品--水果茶超大杯(35元人民幣),兩人分甘同味就最適合不過。

11月初,又約老友北上深圳一日遊,今次要進擊的係蛇口線后海站。我地在龍華線的市民中心站轉乘蛇口線往后海站。

從E1出口,即見保利劇院和保利文化廣場,再前方又有海岸城,以及多間百貨公司,要購物的話真係好多選擇,商場又大,名牌店舖更唔少,加上環境乾淨開闊,唔講真係唔知係深圳!

我地先在一間新桃園酒店內的酒樓嘆茶,食左五籠點心:小籠包拼粉果、菠菜餃拼木耳餃、菌皇水晶球、刴椒茄子燒賣同埋新疆核桃酥,除左小籠包和粉果較普通同埋香港亦可以食到之外,其餘四款都較特別,尤其鍾意菠菜餃拼木耳餃兩款,每粒餃內滿滿蔬菜,好味道,呢度的點心最難得係一籠拼兩種款式,可以試多幾款。埋單唔使一百元人民幣,不錯!

午飯後,沿商場平台一直往前走,經過有蓋的深圳灣大街,落樓梯之後,繼續向前行,就係南山書城,腳程合共約十分鐘。逛完書城,原路折返,經過商場平台,幫襯左Gaga物語咖啡店,坐在露天雅座嘆下午茶,咖啡店的熱門飲品--水果茶超大杯(35元人民幣),兩人分甘同味就最適合不過。

后海站前往方法:
由於我地從落馬洲出發,所以坐深圳地鐵龍華線在市民中心站轉蛇口線,前後約40分鐘車種,便到達后海站。



2019年重遊后海站,到海岸城搵食 ( 從后海站D1出口,經扶手電梯直達海岸城 )

后海站搵食:綠茶餐廳裝修吸睛價錢便宜




沒有留言:

張貼留言