2014年8月4日 星期一

珠海澳門遊(一):珠海昌安假日酒店宿一宵


酒店外貌似三星的小酒店。


大堂設計富麗但唔堂皇,屬於老式的設計。


軟腍腍的床鋪,訓落的確好舒服。


有平面電視和電腦,仲有免費WiFi供應,值得一讚。


浴室毛巾分兩種顏色,好貼心。


企缸旁有熱毛巾管道,不過我地無用過。

趁老友放星期一,相約老友短遊兩天。由於澳門酒店房租近年加到飛起,我地惟有選擇珠海入澳門返的酒店套票。由於決定得倉卒,只剩下呢間自己心水以外的酒店選擇--昌安假日酒店。

由於並非自己首選的酒店,所以唔敢有好大期望。不過,反而有驚喜!首先,落左碼頭,突然落起超級大雨,接我地的司機亦因為無帶遮,冒著大雨,全身盡濕去十九幾里路取車再返回碼頭接我地,上車見到佢落湯雞的模樣實在替佢擔心!

大約坐半小時的車程,便到達酒店。的確,酒店四周完全無食肆,只有一間老舊小士多。酒店雖然聲稱五星,但外貌亦似三星左右的格局,大堂則扮富麗堂皇,實質老套的設計。

上到房間,擺設卻算新穎,只少用平面大電視,亦有電腦和免費WiFi提供,兩張單人床軟腍腍,甚為舒適,最值得一讚的是浴室的毛巾簇新之外,更分為粉黃和粉紅兩色,等兩個人各取其色,唔會用錯!企缸的玻璃趙門亦唔會在沖涼後出現滲水情況,花灑水力亦足。唯一係房間的窗用白紙封上,看不到外面的景色。

老友事後表示,呢間酒店俾九十分,原因係張床令佢好好訓。另外,大堂服務員也禮貌周周,而且服務盡心,試過在交更時替我地截的士,截左足足半小時,仍努力不懈,精神實在可嘉!

事實上,呢間酒店連早餐及來回船票只係合共1292元,若要住澳門酒店,至少加一倍錢先可以交易。

後記:由於酒店與拱北關口以及商業區有少少距離,需坐的士出入,不過就不用跳錶,大約10元即可。

珠海昌安假日酒店
地址:廣東省珠海市香洲區拱北粵海中路2130號 (拱北商業區)
網址:www.zhcahotel.com/HOLIDAY/index.asp

沒有留言:

張貼留言