2014年8月2日 星期六

iSquare嘆美味意大利餐


餐湯


鮮帶子他他配魚子醬(前菜)


香煎石班魚柳配意式雜菜粒及自家製薯片(主菜)


榛子朱古力批配雲呢拿汁(甜品)

以我平日慳妹性格,實在無幾可會去咁高檔的餐廳食晚餐。

所以當大家見到我食呢餐咁高貴的意大利菜,就知道一定係有人請客啦~

呢度的晚餐有三級制,由二百幾至四百幾不等,我地三人都係揀左最貴的4 course套餐,各道菜式都好美味:

*餐湯:原本係牛尾湯,但可以俾我地三個都改為忌廉菜湯,濃郁又熱辣辣。

*鮮帶子他他配魚子醬(前菜):配上攪碎的牛油果的帶子刺身好鮮味,魚子醬就無咩味道,好在無腥味。

*香煎石班魚柳配意式雜菜粒及自家製薯片(主菜):魚柳肉質嫩滑,份量適中;另一個主菜係烤乳豬,勁大份,啖啖肉,男士可能啱食D。

*榛子朱古力批配雲呢拿汁(甜品):凍凍的朱古力批亦非常濃郁,正!

*甘菊茶(咖啡或茶):我地因為要等多個舊同事,所以一早叫左甘菊茶,之後就當餐茶計算。甘菊茶一壺上,雖然無蜜糖奉上,但清清地,最適合用來消消滯。

呢個豐富晚餐實在好值得回味,水準高之外,最難得係有人請客,我唔使俾錢。計埋加一,應該每位五百無走雞~

Carpaccio Pasta Pizza Vino
地址:尖沙咀彌敦道63號iSQUARE 國際廣場3樓307號舖
電話:2328 5202
網址:http://www.divinogroup.com/restaurants/carpaccio/about-us/

沒有留言:

張貼留言