2014年7月14日 星期一

來佬餐館嘆悠閒下午茶


 套餐內的小食有五款,最正係蝦多士、來佬汁雞翼同燉蛋。


雪糕紅豆冰,正;忌廉溝鮮奶,削!

自從來佬餐館無左任點任食點心之後,我都好耐無幫襯。尋日,朋友生日,佢提議去來佬食下午茶,順便去行PMQ(元創方)睇熊貓。

唔知係咪訂左位,佢地安排我地兩個人坐四人卡位。周日午後,食客唔多,都幾靜局。朋友原先想食乳鴿,不過一來我唔好,二來一隻要138蚊,實在太貴,所以放棄左。結果我地兩個都點左下午茶套餐,貪個餐有幾款小食,可以一次試勻晒,呢幾款小食包括:

*蝦多士(超好味,夠熱又脆口,蝦肉亦多)

*來佬汁雞翼(招牌作,幾入味)

*雜果沙律(罐頭野,無咩特別)

*芝腿三文治(例牌野,無咩特別)

*焦糖燉蛋(唔太甜,幾好味)

綜合來講,五款小食有三款係水準之上,達標啦!

飲品方面,套餐跟咖啡或茶。我地加錢改飲雪糕紅豆冰同忌廉溝鮮奶。我的紅豆冰,奶味濃郁,紅豆綿腍,絕對值得加25蚊來試(原價單叫要48蚊),朋友的忌廉溝鮮奶,其實係牛奶屋仔奶加細支玉泉,去超市買,頂多十蚊,而家要加13蚊先飲到(原價單叫38蚊),實在唔太值啦!

埋單,兩人呢餐下午茶345蚊,唔算太貴啦~

來佬餐館 Loyal Dining
地址:中環威靈頓街66號
電話:3125 3000

沒有留言:

張貼留言