2014年7月14日 星期一

PMQ處處是熊貓


 「千六熊貓遊香港‧創意X保育展」應該無1,600隻吧?!


 居高臨下,熊貓好渺小。


 近觀紙熊貓。


 熊貓各式產品隨處可見。

 

每層都放左熊貓擺設。


 熊貓小手作。


  當然唔少得呢個展覽嘜頭。


熊貓見到咁多人,寧願訓覺好過,無你咁好氣。


熊貓印,任你印。


樹上的熊貓毛毛公仔。


月下貨的最後結果:減價促銷。


花架下的熊貓。

同舊年追黃鴨仔一樣,又係臨近尾聲先去湊熱鬧,到PMQ追蹤熊貓的蹤影,一睹傳說中的熊貓風采!

由於PMQ「千六熊貓遊香港‧創意X保育展」將於7 月17 日完結,尋日係最後一個星期日,所以擠滿左一眾大大小小的熊貓痴,加上我地搵PMQ都搵左十幾分鐘,見到熊貓時,我同朋友都身水身汗。一邊影熊貓,一邊自拍,一邊互拍,前前後後,拍左十幾廿分鐘,全身盡濕兼且汗臭逼人來,真係唔好意思繼續。

影夠影飽後,我地沿地下直上最高樓層,不過層層走廊都迫滿人,部分店舖又係人滿之患,可能大家都好似我地咁想偷涼冷氣,扮顧客迫入店吧,因為眼見看的人多,買的人少,真係有少少替店主擔心。

我地左看看右看看,隨處都見到各式各樣的熊貓造型。唔知17號之後,呢D大大小小熊貓產品變成月下貨之後,又會點呢?

PMQ 元創方
網址:www.pmq.org.hk/
千六熊貓遊香港‧創意X保育展:即日至7 月17 日(早上10點至晚上8點)

 

沒有留言:

張貼留言