2016年6月5日 星期日

墨爾本自由行(十):蒸汽火車+企鵝島一日遊


*同超級大隻白色鸚鵡影相


*超級大隻白色鸚鵡靚就靚,但太大隻,有點嚇人,遠觀好D!


*Johnny見得樹林中有紅葉和黃葉,特登停車俾我地影影墨爾本的秋色。


*在丹頓農山上小鎮Sassafras有唔少精緻特色小店。


*Sassafras上的一間燈飾小店。


*Pie in the Sky的批非常好食,Johnny果然好介紹。


Puffing Billy蒸氣火車來了,入站了!


*圖中左下角就係Johnny,舉機同我地拍短片!


*Candy傳來的短片,為呢個行程留下美好回憶!


*紀念火車票。


Warrook Farm內的小動物


*Warrook Farm內呢隻羊咩咩D毛長到對眼都睇唔到,好搞笑!


*朱古力廠內好多有趣互動遊戲。


*在菲力浦島觀日落。


*墨爾本的日落好靚!


*企鵝館內的展品,看完就出去等企鵝回巢,不過出面唔俾拍照,以免嚇親小企鵝。

第五天,又係跟Candy Tour的本地團,今次係蒸汽火車(Puffing Billy+企鵝島(Phillip Island)一日遊。呢個團行程好豐富,幸好景點距離唔算好遠,所以Johnny約我地上午9點在酒店門外集合。

第一個景點係墨爾本出名的丹頓農山,又被稱為鸚鵡山,除左有大樹外,仲有野生的白色大鸚鵡任你餵,因為前兩日的一團已餵過鸚鵡,加上呢種白色鸚鵡太大隻有點嚇人,所以只遠觀拍拍照就算,唔敢太接近!

然後再去山中小鎮Sassafras閒遊,小鎮沿街有唔少精品店和茶室,可以慢慢逛逛甚至坐低喝本茶,不過聽Johnny推薦,寧願等下一站去Pie in the Sky,品嘗美味的批做外賣午餐,果然好介紹,我買左一個蘑菇忌廉雞批加一個印式烤雞批,超級熱辣辣,又極大個,咬落好燙口,但好好食,餡料新鮮又豐富,兩種雞批各有唔同,蘑菇忌廉雞批creamy,而印式烤雞批則帶微辣,甚啱口胃,正!每個10.5澳元,雖然貴貴地,但絕對值得品嘗!

在車上食批當午飯後,終於輪到坐Puffing Billy蒸氣火車,Johnny安排我地坐由Menzies CreekBelgrave一站。呢架澳洲最古老的蒸氣火車最特別之處,係乘客可以坐在車廂邊,將手同腳伸出車外,沿途在森林之間穿梭,睇住火車過木橋來個轉彎,非常有趣,短短半小時的車程,真係好舒服又過癮。坐完後,仲會送番張紀念車票俾大家做紀念。

跟住再去Warrook Farm餵小動物,包括羊咩咩、馬、袋鼠、草泥馬、袋熊、天笠鼠等。之後再參觀朱古力廠(Panny's Amazing World of Chocolate),品嘗朱古力之餘,仲有好多互動遊戲可以玩玩,不過朱古力產品就偏貴,亦都唔多吸引。

最後就係呢日的另一重頭戲──菲力浦島自然公園欣賞企鵝回巢的有趣場面。趁日落時分,Johnny帶我地到島的盡頭欣賞落日美景,慢慢繞行一圈,睇住太陽緩緩落下,景致一流。

大約五點半左右,我地走出企鵝館後,原先在海灘邊排排坐等企鵝,但坐坐下覺得唔對路,天色咁黑又咁遠,點都睇唔到企鵝啦!於是走回行人木棧道上,跟其他人企埋一邊靜心等候,終於神仙小企鵝聯群結隊回來啦,十幾廿隻搖頭擺腦慢慢行過來,好得意!可惜,由於之前太多人用閃燈影企鵝,嚇親小企鵝以致迷路變成孤兒,所以公園內不准人拍照(無論使用閃燈與否)!不過,能夠在短短大半小時睇到上百隻小企鵝回巢的有趣場面,實在好興奮!

回程到墨爾本市已經9點,Johnny推介我地到市內著名希臘餐廳Stalactites RestaurantChicken Souvlaki(雞卷)外賣返酒店當晚飯。雞卷超級大條,味道濃,而且非常多雞肉,我估足足有一隻春雞咁多,其實一個人根本食唔晒,我最後食左大半都要放棄,實在有點可惜。

Stalactites Restaurant
地址:177-183 Lonsdale St, Melbourne VIC 3000
電話:+61 3 9663 3316

Candy Tour
蒸汽火車(Puffing Billy+企鵝島(Phillip Island)一日遊:http://melbournecandy.com/puffing-billy-phillip-penguins/
蒸汽火車(Puffing Billy+企鵝島(Phillip Island)一日遊收費:180澳元(網上須預繳60澳元訂金)(不包膳食)

沒有留言:

張貼留言