2016年6月5日 星期日

墨爾本自由行(九):湄江牛肉河唔食無損失


*湄江店內的環境非常擠迫,唔好諗住坐好耐。


*前面係我的雜菜河配芽菜;後面係老友的魚丸河配芽菜,湯底同食物味道完全係零!


*湄江位於Swanston Street上,四周圍其實好多食肆,
根本唔需要慕名等位食呢種越南河。

網上好多人讚呢間湄江失肉河點解好食,又話美國前總統克林頓仲幫襯食過兩大碗,香港名人紅星如成龍、洪金寶蔡瀾也曾是座上客,於是我地都慕名幫襯。

先講環境,店內座位密麻麻,非常迫狹;侍應態度亦欠佳,我落單先講枱號no.9,侍應誤以為我order no.9號的食物,然後木無表情咁怪我做咩講no. 9,質問的語氣同態度差到不得了,呢個人係我在墨爾本見過的侍應和路人之中最差的一個!我唔係乞食呀,點解要用咁差的態度對待客人呀!

食物方面,我唔太餓,揀左雜菜河,老友就揀魚丸河,各10.5澳元。奉上的河粉分量適中,再奉上生芽菜一碟。我的雜菜連湯底無聞無味,完全食唔出廚師的功力,試過朋友的魚丸亦普通,香港任何一間粉麵舖也好過佢。當然,我地無試佢著名的牛肉河,唔敢推翻晒前人的口碑。偏偏坐在我旁邊有個馬拉大叔見我地講廣東話,跟我地吹水,同樣鬧爆呢間店的河粉質素完全唔掂。總之,呢間食店係我地墨爾本七日之中食過最差兼服務最惡劣的一間,絕對在黑名單之首!

湄江越南牛肉河粉(Mekong Vietnamese Restaurant)
地址:241 Swanston Street, Melbourne 3000





沒有留言:

張貼留言