2013年9月23日 星期一

濟州釜山自由行(十三):札嗄其市場嘆美味鮑魚海鮮鍋




鮑魚套餐除有主菜六粒鮑魚外,仲有好多小碟,
包括前面呢條煎魚,好味!



套餐的小碟有薯仔、南瓜、冷豆腐、凍蟹仔、雜菜絲沙律等。



套餐仲有煎葱餅。

4月遊釜山無食過札嗄其的海鮮,在濟州又無食過鮑魚,所以今次無論如何都要在札嗄其市場嘆番夠本。

由酒店過對面馬路,5分鐘即到札嗄其市場。二樓就係海鮮餐廳和海味乾貨店舖。我地揀了右面第二間的海鮮餐廳,一來因為有椅子可坐(最怕席地而坐,屈住雙腳好唔舒服),二來招客的妹妹仔較老實,佢提議我地食生魚片套餐的話,唔食生魚片的話,可改為鮑魚(一碟6隻),套餐包多達近十碟涼拌小菜、煎蛋葱餅和煎魚等。另外,提議我地再加一個海鮮鍋。

*鮑魚套餐(小:50,000 韓元):前後來左近十小碟,涼拌的有豆腐、泡菜、薯仔、南瓜、醃小蟹、雜菜絲沙律等,熱的有煎魚和煎蛋葱餅,好好味。鮑魚一碟六隻,清蒸,上碟時已逐隻切開俾我地慢慢嘆,唔使點醬汁已夠鮮味,而且唔韌,好味!

 

呢個海鮮鍋份量其實唔少。



妹妹仔店員先親手同D海鮮拆殼去骨。



拆骨後,等多十分鐘左右,我地就可以開餐,
勁大鍋,食到我地捧著肚皮。

*海鮮鍋(小:40,000 韓元):好大鍋,妹妹仔先幫我地拆好所有海鮮的外殼,然後等多十零分鐘就食得。海鮮有蝦、蟹、各式貝殼類等,仲有蘿蔔同豆腐等,海鮮肉質煙韌新鮮,湯底微辣,愈滾愈濃,我食到一半已經覺飽,朋友就由頭帶到落尾,居然可以食清晒所有鍋內食物兼且仲飲晒D湯,勁!

呢餐合共 90,000 韓元,折合 630 港元,係我地全程最貴的一餐,但實在物有所值。

食飽之後,我仲帶朋友去番上次幫襯的乾貨舖(同樣係札嗄其市場二樓,不過較入面的店舖),買埋海味魷魚乾做手信。

札嗄其市場

前往方法:乘地鐵札嗄其市場站10號出口步行 5 分鐘即達

札嗄其市場二樓海鮮店(妹妹仔的卡片印住:尹漢洙)

地點:釜山廣域市中區南浦洞437-1番地札嗄其市場二樓內(出lift後右面第二間店)

電話:(051246-4691

沒有留言:

張貼留言