2013年9月23日 星期一

濟州釜山自由行(十二):南浦洞鳳凰酒店方便但太舊



房間設施好舊式,仲係用大膽電視機。



浴廁同樣老舊。



大堂直頭有時光倒流四十年的感覺,最啱拍《花樣年華》!



甫入酒店,便要登上呢條迴旋樓梯,check in時宥職員代勞,
臨走就要自己將行李抬落樓梯,吃力!


酒店外觀亦同樣老舊,唯一最大的優點係
在南浦洞的中心地帶,食住玩都好方便。

乘下午245分的航班,一小時已抵達釜山,在機場乘坐前往南浦洞方向的巴士,大約 1 小時車程,在南浦下車,正正是鳳凰酒店的入口。回程時,只需過對面馬路,便是機場巴士站,非常方便。除此之外,酒店後面就係 BIFF 廣場和光復路購物街,前面就係札嗄其市場,就算步行往樂天百貨光復店都只係15分鐘左右的腳程,開餐購物話咁易。

 酒店就太舊啦,大堂黑黑沉沉的,似足60年代格局(朋友笑謂似入住《花樣年華》的酒店,可惜我地唔係張曼玉!)。房間唔算細,不過設施好舊,大膽雪花電視機、極微弱的冷氣(嵌在牆上的冷氣remote control生鏽兼唔work!)(好在有風扇!)、無Wifi、電插頭唔多、無浴室用品,基本上真係純粹用來睡覺就算!

 不過,酒店職員友善兼服務周到,我表示唔夠插頭,佢地轉頭即拎個萬用插頭俾我;check out時,我的行李喼手陃突然斷左,女職員即時遞來封箱膠紙,等我慢慢黐住,都好唔話得!

釜山鳳凰酒店

地址:釜山南浦洞8-1,5ga(在釜山機場坐南浦洞方向機場巴士可直達酒店門外,車資6,000 韓元。回程時,只需過對面馬路,即有機場巴士站,交通的確好方便!)

酒店鄰近景點(1分鐘至20分鐘腳程之內):BIFF電影街、光復路購物街、國際市場、札嗄其海鮮市場、龍頭山公園及樂天百貨光復店等

房價:約500港元(以我9月初在AGODA為準)












沒有留言:

張貼留言