2013年9月23日 星期一

濟州釜山自由行(十四):超市掃貨+釜山大學購物






Homeplus的超市面積好大,有好多特價品發售,包括熱門的紫菜。


Homeplus樓高有好幾層,要行勻各層都幾花時間和氣力。


釜山大學站一出,就係釜大購物街。


釜山購物街四通八達,好多時裝小店,十足十似梨大購物街!


明倫站一出,就係樂天超市和百貨公司。



坐地鐵到釜山大學站,從3號出口步出,就係購物街。


飾物小店包保女孩子喜歡。


橫街內好多小店,千萬咪錯過。


bistro L係一間小西餐廳。


店內設計溫馨雅致。


套餐包餐湯和自助汽水。


我的吉列豬扒配炒飯,好好味!


朋友的忌廉磨菇意粉同樣有水準。


門外顯示不同美食,若店員唔諳英語,可直接拖佢出去門外,然後指俾佢睇!


第五日早上,原本想到溫泉場站虛心廳內的Trick Eye 3D Museum,再影3D立體畫,點知去到先發現博物館已閉門大吉。於是,轉往HomePlus超市購物,幸好呢間超市同樣在溫泉場站,而且在3號出口直達,好方便。

HomePlus好大,樓高幾層,我地只行左超市和服裝部,超市好多特價食物,尤其多1+1推介,即買一送一的優惠,不過我地稍後要去釜山同樂天超市,無謂拎得太多東西,所以差不多空手而回。

然後,再坐多一個站,到釜山大學站的購物街,呢條街同梨大購物街差不多,時裝和化妝品店充斥大街小巷,年輕人的流行服飾甚多,價錢5,000韓元起就有交易,難怪街上見到好多年輕人士啦!

到中午時分,我地揀左間位於右手面小橫街內的西式小餐廳--bistro L落腳。店舖小小,設計好溫馨雅致,不過,餐廳全韓語,幸好最後搵到一名略懂英語的服務員介紹,最後我點左吉列豬扒配海鮮炒飯,套餐奉送忌廉湯醃菜,仲有自助汽水。吉列豬扒熱辣辣,炸得好鬆化,海鮮炒飯亦炒得不錯。朋友的忌廉磨菇意粉亦整得好味,絕對水準之上。呢餐合共100港元左右,每人50港元左右已經食到捧腹,抵!!

午飯過後,我地再轉戰另一間位於明倫站的樂天超市。呢間超市就在地鐵站旁,天橋直達,同樣好方便。今次只係買左少量零食同粟米茶,畢竟今年已是第三次遊韓國,實在無乜特別好想買的東西啦!

 HomePlus
前往方法:溫泉場站3號出口即到

釜山大學購物街
前往方法:釜山大學站3號出口即到

bistro L
前往方法:釜山大學站3號出口步出,前行約一分鐘右轉,即見小店在橫街尾。

樂天超市
前往方法:明倫站1號出口即到(旁邊有樂天百貨,不過裡面無免稅店)

其實呢三個地方位於三個相連地鐵站(明倫站>溫泉場站(虛心廳旁有免費露天足浴場)>釜山大學站),半日之內可以一次過行晒。

沒有留言:

張貼留言