2013年4月14日 星期日

釜山首爾追櫻記(三):日式定食做午餐(西面站)


*門外的易拉架顯示不同定食好吸引。


*我的滑蛋豬扒飯,豬扒炸得幾脆口,配滑蛋中和油膩。


*朋友的牛肉烏冬鍋。


*朋友的定食送飯團,飯團外層烤過,內夾沙律三文魚,我試過味道不錯呢~


*店內的格局乾淨整潔。


*檯角有Call鈴,要點菜就按鐘仔啦!

由於離酒店的 Check in 時間(下午兩點)仲有一段時間,我地在西面站四周搵午餐落腳點。西面站食肆林立,食店種類極多,真係好難取捨!正當我地舉棋不定之下,有派傳單的阿珠媽俾左張七折優惠券我地,叫我地幫襯日本料理店,反正我地無心水,就決定一試韓國的日本定食啦!

我叫左滑蛋豬扒飯,飯的份量唔多,豬扒炸得好脆,有滑蛋中和油膩,唔錯。朋友叫的係牛肉烏冬鍋,有一大鍋烏冬之外,仲有椰菜絲沙律和飯團。飯團外層烤過,內夾沙律三文魚,我試過味道不錯呢~

埋單合計15,000韓圜(折合約105港元),價錢便宜,不過特色欠奉啦!

沒有留言:

張貼留言