2013年4月14日 星期日

釜山首爾追櫻記(二):千辛萬苦嘆汗蒸幕(西面站)


*呢間汗蒸幕由門面至顧客都係好local,完住無遊客的蹤影。


*俾左錢,佢俾鎖匙,又係自己將鞋放鞋櫃,然後上二樓去。


*浸完三溫暖池,出番二樓大廳,男男女女齊齊訓!


*我地唔訓住,去左呢個極大的汗蒸幕窰室,原本只有一個男人,
我地進來後,佢走左,我地獨霸左一陣。


*我地揀左在房內休息。


*休息到十點半左右,一出大廳,無晒人!!!D人究竟去左邊?


*大廳盡頭就係小食部,只有一檯女仔進餐。


*呢個就係佢地的地下招牌,見到個熱湯Logo,
就知有汗蒸幕。對面就正正係 D city 商場。


出發前見有blogger(有時真係唔好太信一兩個blogger的資料!多搵幾個求證最安全!)話西面站 2 號出口有兩間汗蒸幕,其中一間叫綠柱麥飯石蒸氣房,話好易搵,便大安旨意無列印任何相片和文字,結果搵勻幾個出口,行勻半個西面站,影都無!又問過好多當地人,都搵唔到,有D甚至話西面站唔多汗蒸幕,搵左近一個鐘,終於便利店收銀員叫我地去D City 對面,果然搵到一間 24 小時營業的汗蒸幕。

呢間汗蒸幕由門面,格局以至顧客都好本地化,沖涼連汗蒸幕 9,000 韓圜(今次兌換價:1:143,約 63 港元),以日間價錢來計,唔算太便宜,唔知係咪周日價錢較貴呢?!(記得首爾東大門 Sparex 只係 7,000 韓圜!)

沖完涼,旁邊只有三個浴池,兩個不同熱度,一個係冷池,選擇較少。另外,仲有一間桑拿小房。浸完後,我地去大廳,只見數以十人攤著睡,鼻鼾聲大作,幸好除大廳外,仲有兩三間房可供休息。至於汗蒸幕的窰室只有兩個,其中一個超大間,居然無人幫襯,我同朋友玩左一陣,就到其中一間小房攤抖。一兩小時後,大約朝早十點幾,發現全房無晒人,大廳又無晒人,點解?唔通有清場時間?真係諗唔通!呢度也有小食部,不過我地無幫襯,寧願出去西面搵食好過!

以格局和收費來計,我就唔太建議幫襯,除非真係無地方可休息啦!

西面站汗蒸幕
前往方法:在西面站向東川路方向走,在 D city 商場的對面
收費:9,000韓圜(周日我地幫襯時的價錢,沖涼浸三溫暖兼汗蒸幕)

沒有留言:

張貼留言