2013年2月2日 星期六

首爾冬遊記(十四):北村入口咖啡室嘆美味早餐


 *後來經好心的年輕人帶路,轉往2號出口方向前行,見小學左轉,
無幾遠就係北村韓國村入口,入口旁就係DooRoo Cafe。


 *咖啡室書架放滿書籍,樓底又高,放著音樂,感覺超寫意。


 *此店售賣不同國家咖啡,單杯咖啡價錢唔太便宜,動輒6,000至7,000韓元。


*呢個套餐有厚多士加美式咖啡,足夠兩人份量,只係8,000韓元。


第四天早上,原本計劃第一個站去北村韓國村,追蹤《個人取向》(香港譯為《扮基追女仔》)中的孫藝珍同李民浩的足跡。點知在安國站出錯左出口(應該2號出口經裁判所向前行!),在3號出口上地面,向前行時又偏偏見到類似裁判所的法院,結果見到好多人示威,佢地仲想叫埋我參加添!不過,又係錯有錯著,俾我發現《紳士的品格》的金道振(張東健飾)辦公室--空間SPACE,仲順便在昌德宮的門外留影。

及後經好心的後生仔帶路,教我地應該由2號出口向上行,到達小學時過馬路左轉,見小藥店就係北村韓國村的入口。

入口的另一旁有間書香味極重的咖啡室--Dooroo Cafe,正係吃早餐的好地方。全店的書櫃放滿書籍,燈光柔和,樓底好高,感覺好舒服,最正係只有我地兩個客人,包晒全場,影乜都得!

我地揀左一個套餐(Double Toast + Amercano)兩個人吃。厚多士即叫即烘,雖然等得耐少少,但奉上時超熱辣辣,咬落好鬆軟,配埋士多啤梨果醬和忌廉同吃,好好味,在香港未食過咁好味的鬆軟熱辣的厚多士呢~好在係兩人同吃,否則真係食唔晒。至於美式咖啡亦不錯,不過唔知點解唔一併送上沙糖同奶,要我開聲先有,難道呢度興飲齋啡?!

呢餐早餐真係好好味,埋單8,000韓元,一點也不貴,值得推介俾大家。

Roasting Factory DooRoo Cafe
地址:首爾特别市鍾路區嘉會洞 64-1(地鐵安國站2號出口,沿著裁判所前行,在北村韓國村入口,好易搵!)

沒有留言:

張貼留言