2010年8月2日 星期一

一年一度曼谷遊(二):曼谷魚翅


*曼谷魚翅在銀都魚翅旁邊,在Siam Square之內。
 

*午飯時間,真係水盡鵝飛。


 *海參煲湯芡多到死,但海參又唔夠入味和腍身。


 *炒通菜普通。


*絲蟹煲雖然只有兩隻蟹拑(我地揀的係細分量),但真係好入味,
尤其粉絲軟硬適中,兼且好濃味。

check in完,出街搵食。朋友提議去阿蘇都讚好的曼谷魚翅。

呢間食肆位於Siam Square內,係Siam站落車行十分鐘左右,唔算太難搵。不過,唔知係午飯唔會太多人揀食中菜,又唔知係咪少左人食魚翅,當日中午時分,店舖只有我地同另檯單女遊客,真係水盡鵝飛。

我地唔知想叫咩好時,店員已經問係咪食粉絲蟹煲,我諗呢個菜應該好出名。我地再叫埋炒通菜同海參煲,合共三樣菜。

講真,炒通菜普通唔出奇,海參煲的賣相亦唔見得出色,湯芡多到死,但海參又唔夠入味和腍身,都幾失望。

粉絲蟹煲雖然只有兩隻蟹拑,但真係好入味,尤其粉絲軟硬適中,兼且好濃味,不過價錢成100蚊港幣,真係唔太便宜。


曼谷魚翅

地址 : 218/3-4, Siam Square Soi 1, Rama 1 Road, Patumwan, Bangkok
電話 : 02 251 0987

沒有留言:

張貼留言