2010年8月2日 星期一

一年一度曼谷遊(一):Hotel Plaza Athenee


 *酒店距離sky train站只有八分鐘,行去Chit Lom站亦只需十分鐘左右,都算方便。


 *房間唔太大,令人有少少失望。


 *點解得一支牙刷呀!!!


 *食早餐的餐廳服務幾好,居然有人埋來俾D甜品我地試味,之後再問我地感想。


*早餐選擇好多,不過都唔可以食太多。

早前見曼谷套票好鬼平,於是拿拿臨約隻旅行腳玩番三日兩夜。點知到埗當晚(7月25日),居然Big C的巴士站發生爆炸,好在有驚無險,開開心心度過呢個短短的假期。

酒店方面,其實好多選擇,我見呢間Hotel Plaza Athenee係Le Meridien集團,質素應該有晒咁上下,又睇討論區話吳君如同蘇玉華都住過,加上價錢好便宜(三日兩夜連機票只係2,080蚊),於是就揀左佢。

可能最初期望太大,覺得間酒店除左有鬼佬直接陪我地上樓外,其實都無乜特別,酒店房唔大,浴室的配件仲少得可憐(牙刷只有一支,好在我有帶私家牙刷!),洗頭水同沐浴液都好平實。

原本check in 當日想試佢地的周日早午香檳自助餐,可惜要港幣七百幾蚊,唔太划算,所以都係出街搵食好過。 

自助早餐就唔錯,選擇幾多,不過晨早流流都唔可以塞太多野落個肚,只有食少少就算~

Hotel Plaza Athenee

網址:http://www.plaza-athenee.com/

沒有留言:

張貼留言