2014年8月6日 星期三

睇完宮崎駿 再追李小龍


星期三,門票半價,只需十蚊就可以入場睇宮崎駿手稿!


 門外的李小龍像。


 門外的另一個大擺設,吸引唔少人留影。


 地下展館內的龍貓,係大家瞓身必影的背景。


 地下展館的牆上電影海報之一:崖上的波兒。
注意:只有呢個展館可以拍照,樓上各個展館都只能眼看不能影。記得要守規矩。


 一牆都係煤炭屎鬼


 睇見呢張海報,一定知係宮崎駿手筆。 


 其中最愛的動畫,必定係龍貓!


牆上有大大個的李小龍,充滿英氣,的確好迷人!


 李小龍的展覽,同樣唔可以拍照。


只可以在館外影番張留念,裡面係青蜂俠同埋手辦模型。

趁有時間,今日相約老友到沙田香港文化博物館睇《吉卜力工作室場面設計手稿展》。

朝早十點半,由於天雨關係,入場人士唔算好多,無人排隊咁滯(後尾走時,發現門外已出現長長人龍),真係好彩。我地先參觀地下的展館--龍貓槳園與波兒海灘,見到有大大隻龍貓攤係度,我地也跟著童心大發,除鞋同龍貓合照,又跟牆上的波兒影相,然後先慢慢欣賞牆上的電影海報。

跟著上二樓,參觀宮崎駿同佢的合作團隊的手稿,經典作品包括《千與千尋》、《龍貓》、《風之谷》、《天空之城》、《歲月的童話》、《哈爾移動城堡》等,最難得有我童年回憶的《飄零燕》!睇完數以百計的手稿之外,展館外仲有煤炭屎鬼工作坊,大家可以用黑筆在貼紙上描繪自己心目中的煤炭屎鬼,然後貼在牆上。我都唔執輸,畫左隻黑麻麻無眼煤炭屎鬼!

十二點幾,就係地下旁的小餐廳醫肚,我叫的茄汁吉列豬扒飯配凍檸茶(41元),價錢唔貴,但豬扒極鞋,吉列外皮唔係即炸,咬一口即皮肉分離,加上唔配日式咖喱汁改配茄汁,亦不倫不類。朋友的薯餅飯,又係炸,份量大,水準亦一般。

食完飯,順便去埋探李小龍。由於今日係星期三,呢個展館免費,裡面依據李小龍不同電影而分不同展區,如《唐山大兄》、《龍爭虎鬥》等,展出好多珍藏相片、劇照、服裝、雜誌封面,以至手辦模型,李小龍迷絕對唔可以錯過!

半天的時間,難得可以一次過睇到呢兩個精彩展覽,而且只係十蚊,實在好超值!

《吉卜力工作室場面設計手稿展》
展出日期:即日至8月31日
地址:沙田文林路一號香港文化博物館

沒有留言:

張貼留言