2015年1月22日 星期四

$173日式放題新鮮又抵食


*第一碟當然係刺身啦!賣相好又新鮮!


*燒物熱辣辣送上,四款都好味,右上角的迷仔番薯好似燒黑的銀杏,細細粒好滋味。


*壽司細細件,一口一件,唔覺飽滯。


*再下一城,今次加埋手卷,不過真係好飽啦!


*下午五點半,全店零人,後尾加多一枱五人客,就係我地兩枱包足全場啦!


*石澗日本料理在寶勒巷裡面,唔算太難搵。

多得老友介紹,用128元團購左石澗的晚市日本放題,尋晚幫襯,果然唔錯呀!

我地食的係下午5:30至7:00時段,最初只得我地一枱,跟住都只係多一枱,所以全場好靜局,侍應多過顧客,服務好周到,密密幫我地換碟,而且每次落單後,只係幾分鐘之內便送上,前後我地落左六七次單,完全無漏單或要追單的情況出現,好值得讚賞!

至於食物方面,選擇極多,有刺身壽司炸物燒物一品料理甜品等,每張點菜紙都有好多款式;質素方面,亦無因為做團購客而將貨就價,刺身壽司好新鮮,尤其鍾意佢地將各款壽司整得細細件,就算試多幾款都唔會覺太飽滯;炸物燒物就熱辣辣送到,帆立貝,雞翼海蝦番薯都好美味。仲有甜品、雪糕(雀巢迷你杯)同汽水任飲,真係無得彈。雖然只有個半小時,但絕對時間充裕,大約一小時過後就last order,我地已經食到捧腹,結果每人只叫多兩條冰卷做甜品就收工啦!

連埋45元服務費,今餐每人共係173元,就可以食到如此豐盛的晚餐,實在超值!

石澗日本料理
地址:尖沙咀寶勒巷21-23A寶利商業大廈地庫
電話:2989 2345

沒有留言:

張貼留言