2013年4月18日 星期四

釜山首爾追櫻記(廿三):明洞濟州家烤肉味道普通唔惹味


*豆腐湯除有豆腐外,仲有菜絲蛋花等,微辣,係最好味的一道菜啦!


*煎餅同樣係魷魚鬚做主打材料,點埋醬料入味好多。


*今次呢間店用的係呢個傾斜的平鐵板烤肉類,味道無咁香口,
結果相都懶得影,可想而知幾唔好食呢!


*由那度香的橫街直行幾步,試另一間叫濟州家生牛排的烤肉店。


午後遊埋梨大,繼續無櫻可賞。黃昏到明洞樂天免稅店加超市,可能有過上次血拚經驗,兼且護膚品仲有一大堆未用,所以好克制,最後只埋三幾支潤唇膏就閃,連卡都無簽!

晚上,由那度香的橫街直行幾步,試另一間叫濟州家生牛排的烤肉店。

呢間店主打係本地人,賣的是濟州牛肉,可惜我唔食牛,所以由朋友一力承擔,佢食的叫調味牛排(30,000韓圜),而我揀左濟州生豚三枚肉(應該即係五花腩)(11,000韓圜),再加一個豆腐湯和煎餅。

今次的烤肉唔用那度香的內陷龜背鍋,而係一個傾斜的平鐵板,然後將牛肉和豬肉放在鐵板上烤,烤出來的油慢慢沿斜斜的鐵板滴落長鐵盤內。不過,用呢塊無孔的平鐵板烤出來的肉唔夠香口,無乜燒烤味。朋友直頭佢烤得過熟先俾佢食,須知牛肉烤兩下都可以食,但店員居然等到豬烤好後,先一次過叫我地可以開餐,牛肉唔老就有鬼!而且佢地提供的包肉的菜葉又細又少,加上又無醬料,我真係唔覺得好味。

至於豆腐湯除有豆腐外,仲有菜絲蛋花等,微辣,都不錯!煎餅同樣係魷魚鬚做主打材料,點埋醬料入味好多。

埋單要加一,好似要六萬幾韓圜(折合約400幾港元)(上次那度香只係四萬幾,仲有益力多和明星相送!!!),係全程最貴的一餐,但我真係唔覺好好味!

濟州家生牛排
前往方法:
由明洞地鐵站15號出口靠右的一條橫街,先見那度香,再行多三幾步就見呢間濟州家架啦!(不過唔食無損失!)

沒有留言:

張貼留言