2013年2月4日 星期一

首爾冬遊記(十八):清溪廣場旁的美味早餐

  
*Tom n Toms Coffee空間闊落,座位又多,客人又少,好舒服。


 *電子牌仔居然有廣告短片睇,真係佩服!


 *我的美味早餐:碎上的麵包圈沾滿芝士粉,
吃時再點埋右下角的芝士醬,好味到不得了!


*Tom n Toms Coffee連鎖咖啡店在螺形周塑旁,好易搵!


最後一天,朋友腸胃不適亦無精神遊玩,所以我決定一個人冒雨去光化門和和清溪川遊走!

由酒店坐三個站到達光化門,從5號出口步出,即見和清溪川廣場著名的海螺形雕塑Spring。不過,遊覽前先醫肚,雕塑旁的Tom n Toms Coffee就最理想。

咖啡室好大間,布置好似星巴克咖啡咁舒適,客人唔多,座位任你坐。我揀左個套餐(Special Pretzel + Americano),盛惠6,800韓元。付錢後,收銀員將收據和電子牌仔交俾我。

百無聊賴之際,發現收據上有wifi的登入密碼,於是立時用手機上網打發時間。等左十幾分鐘,電子牌子終於震動,提示我的早餐有啦!原來係沾滿芝士粉的麵包圈,附送芝士醬,沾著來吃,超好味,真係略嫌分量唔多夠!美式咖啡同樣係要問佢先會俾奶,沙糖和清水則自取可也。

估唔到一個人盲中中都食到美味的早餐,好滿足呀!

Tom n Toms Coffee連鎖咖啡店前往方法:
由地鐵光化門站5號出口即達(海螺形雕塑旁)

沒有留言:

張貼留言