2017年5月4日 星期四

金門自由行(七):金門必吃記德海鮮餐廳


*鹽水白丁蝦


*蛤蜊拌麵


*三杯小卷


*鐵板豆腐


*當地人和遊客都嘉歡幫襯記德海鮮餐廳。

金門四天遊,主要吃的是小吃和簡餐,如蚵仔麵線、餛飩、湯圓、紅豆餅、湯麵等,唯一特別的是第一晚幫襯了網友大力推介的記德海鮮餐廳,話無論金門當地人或遊客都必到的著名食店,仲話若沒有訂檯的話,便要等上一兩小時。

餐廳就在宏福旅店的左面,步行三幾分鐘即到。六點左右到餐廳,餐廳未客滿,不過沒有小檯。服務員見我地無訂檯,便要我地等一會,然後安排我地坐二樓房間內的一張大檯。參考過網上博客的精美照片和美食推介,便叫左四道菜:三杯小卷、鐵板豆腐、鹽水白丁蝦、蛤蜊拌麵,所有菜式分大、中、小,我地全部選「小」。結果送上來的都超級大碟,三杯小卷的味道似三杯雞,不過就變左魷魚圈,甜甜的,好惹味;鹽水白丁蝦即白灼蝦,大大隻好鮮甜;蛤蜊拌麵即蜆仔拌麵,蜆仔細細粒但鮮甜無沙,拌麵超級多,實在點食都食唔晒;鐵板豆腐夠鑊氣,份量大。結果,我地變左兩隻大徙鬼。

四道菜合共才660台幣,折合港幣唔使200元,每人只係幾十蚊就可以吃到捧腹,性價比可謂高到爆燈,不過前提係人多至好幫襯,兩個人真係好難食得晒咁大碟的菜式。

記德海鮮餐廳
地址:金門縣金城鎮民族路253號
電話:08-232-4461

最愛指數:*****



沒有留言:

張貼留言