2015年11月6日 星期五

環境比味道佳的牧羊少年餐廳


*加15蚊有餐湯同麵包。


*牛肝菌意大利飯。


*芒果乳酪燒雞中東包配薯條。


*西班牙咖啡雪糕,無糖水,好苦。


*雪糕加心太軟蛋糕。


*戶外環境唔錯,但一定要天氣轉涼至好幫襯。


*晚餐70多至80多元,加15蚊有餐湯同麵包,若想再加飲品,每人預150元埋單。

朋友相約葵芳晚飯,揀的係位於葵芳劇院旁的牧羊少年。若唔係朋友介紹,經常遊走於葵芳新都會同葵涌廣場的我,都唔會知道在葵芳劇院旁,有間咁環境咁舒適又靜局的餐廳。

餐廳分室內和戶外兩部分,朋友千叮萬囑叫我一定坐戶外。果然,戶外情調溫馨同寬敞,座位之間距離也算適中;加上天氣唔熱,就算無冷氣也覺通爽。

食物方面,晚餐有六款選擇,我地揀左牛肝菌意大利飯同芒果乳酪燒雞中東包配薯條。我地另加15蚊就有埋餐湯同麵包,不過飲品就要另外原價俾錢。

餐湯係雜菜湯,唔係非常熱,麵包就好軟熟而且暖暖地。牛肝菌意大利飯的意大利飯偏硬身,牛肝菌唔太入味,水準不過不失。芒果乳酪燒雞中東包配薯條則唔錯,中東包好軟熟,而且分量都幾大份,幸好我地兩個share來吃。

食完晚餐,我地仲另加甜品同飲品。甜品係雪糕加心太軟蛋糕,兩個雪糕球配一個心太軟蛋糕,40幾蚊算合理價,心太軟唔係極流心的狀態,但味道合格有餘。至於飲品,我地點單時,侍應解釋錯左,令到我地誤會左義式咖啡雪糕係飲品,奉上來時,赫然發現係甜品,幸好侍應係退回,改上過西班牙咖啡雪糕,呢款飲品咖啡味極濃,但無加糖水,只用雪糕當甜味,飲唔慣的我就覺得太苦。

埋單,二人合共300多元,以價錢計,算好合理,味道中規中矩,不過環境就極不錯,尤其天氣清涼時幫襯,坐在戶外好寫意,係朋友聊天的好地方。

牧羊少年咖啡.茶.酒館 The Alchemist Cafe Bistro
地址:葵芳興寧路12號葵青劇院地下2號舖
電話:2439 5669


沒有留言:

張貼留言