2015年6月9日 星期二

九州自由行(十六):福岡掃貨搵食小總結


*我的戰利品之一。


*我的戰利品之二。


*博多DEITOS裡面有大量九州特產,尤其唔可以錯過超市呀!


*博多運河城部分商店仲提供退稅。


 *天神地下街走中高檔路線,唔係我杯茶。


*唐戶市場的河豚產品五花八門,做手信都好! 


*門司港有大量香蕉製品,我買的香蕉蛋糕超好味!

今次六日五夜九州行,主要集中玩福岡,而掃貨血拚的地方亦都係福岡。可能因為日圓創新低,覺得九州的物品同餐飲都好便宜,所以無論日用品或零食都買左唔少,包括一件T恤、三件外套、一條褲、三對、兩把雨遮、三盒娥羅納英藥膏同埋膠布(因行程時撞傷,所以順便買盒)之外,仲有大量零食,其中幾個購物熱點值得跟大家分享下:

*博多DEITOS(博多)

位於博多站筑紫口側地下1樓至2樓,1樓是網羅博多知名特產、點心的「土特產市場」(包括熊本熊產品、明太子),最正係超市,價錢平過阪急個邊好多,雖然唔係好大,但絕對值得掃貨,我除左買零食外,仲即場買左大大粒新鮮無花果(三大粒只係580日圓)來吃,超清甜。 
出血指數:*****
出血目標:食物、餐飲

*博多運河城(博多)

飯店、劇場、電影院、商店、餐廳、專賣店、展示廳等環繞著運河(Canal)而建的複合型商業設施。裡面有小店,亦有著名品牌如GAP、agnes b.等,GAP甚至低至4折起,小店物品價錢相宜,也有折扣,其中一間大型藥店提供退稅,慢慢行一定有收穫。而且五樓的拉麵運運動場(Ramen Stadium)當然唔可以錯過之外,姆明迷也可以幫襯地下的姆明餐廳。部分商店仲提供退稅。

出血指數:*****
出血目標:衣服、藥物、餐飲

*天神地下街(博多)
位於九州最大的商圈天神,全長約600公呎貫穿南北的天神地下街。1~12號街中有流行服飾店、美食店、書店等150多家店面。不過,我地行過一圈,物品中高檔,無乜折扣,所以空手而回。而且餐廳選擇唔夠博多DEITOS的多,個人覺得唔值得花時間逛。

出血指數:**
出血目標:衣服、書店、餐飲

*Marinoa City Outlet(博多)
Marinoa City Outlet係九州最高級的名牌特價商品購物中心,從時尚的服裝到運動、裝飾用品、室內裝飾等各種類型的店舖大約有170多家。裡面的店舗的確好多折扣,面積好大,最好地圖中從中搵自己心水品牌,我就在GAP買左作運動外套,4,990日圓,折實2,990日圓。行到累,可以去Marine Side搵間餐廳醫肚或飲杯咖啡。

出血指數:*****
出血目標:衣服、床上用品、家庭用品、餐飲

*魚町銀天街(小倉)
魚町銀天街就在小倉卜站旁,差不多係前往小倉城或旦過市場必經之地,成條街有好多商店,包括100日圓店DAISO,小型時裝店,大部分的貨品價錢好相宜,幾百至幾千日圓都有交易,我就在呢度買左一件褲一件外套。

出血指數:*****
出血目標:衣服、日用品、食物、餐飲

*旦過市場(小倉)
典型的地道市場,售賣唔同類型的海產、土特產、蔬果,最吸引係其中一間海鮮飯的店舖,超級新鮮又相宜的魚生飯,實在係力推之作。

出血指數:***
出血目標:海產、蔬果、餐飲(必吃魚生飯)

*唐戶市場(門司港)
唐戶市場平日主要作為鮮魚批發及零售地的唐戶市場,每逢周五到周日(及國定假日),唐戶市場1樓會變成海鮮屋台街,吸引唔少人前來嘗鮮。我地當日係星期四去,主要見到售賣土特產和零食的乾貨,買來做手信都值得。

出血指數:***
出血目標:土特產(必買河豚產品)

*海峽廣場(門司港)
海峽廣場是集雜貨店、美術館、餐飲店為一體的綜合性購物娛樂設施,分為東館和西館。東館1層是海鮮市場,2層是餐飲店;西館內有各種土特產和雜貨店,出售北九州的土特產、和式點心、工藝品、紀念禮品等旅遊商品。

出血指數:****
出血目標:土特產(必買香蕉蛋糕)、音樂盒、衣服

沒有留言:

張貼留言