2014年6月15日 星期日

愉景灣酒店自助午餐冷盤甜品最出色


 各式沙律。


 海鮮選擇應有盡有,齋食幾款海鮮都幾夠皮。


 我的第一碟,當然主攻海鮮啦,海蝦尤其肥美出色。


 居然連七彩繽紛的軟糖都有,最啱中外籍小朋友啦~


 杯裝甜品超多款式,大大話話有二十款以上。


 我個人覺得除左cupcakes(因實在太漏)外,其他各款都好值得一試。


 呢碟甜品款款都好好味,甜度剛好,七款盡掃,正!後加楊枝甘露,同樣回味~


 在酒店門外等穿梭巴士時,見到有對新人坐馬車經過,幾浪漫~


愉景灣酒店外觀。


愉景灣酒店自助午餐冷盤甜品最出色

趁難得好天氣,尋日相約朋友到愉景灣喪食喪行半天遊。

第一站係先到愉景灣酒店嘆自助午餐。我地約在欣澳站坐巴士直達酒店,不過巴士的班次極疏,大約半個鐘先有一班車。結果我地坐11:35的班次,到達酒店差不多十二點,時間啱啱好。

可能係父親節前夕,餐廳的入座率都幾高,大約七成,而且大部分係外籍或本地的年輕小家庭,雖然都有好多中外籍細路仔滿場飛,但可能枱與枱之間好闊落,唔覺太嘈;加上餐廳一面係對著海景,所以感覺好開揚,陽光充足。

食物方面,種類很多,尤其冷盤的海鮮應有盡有,魚生(三文魚、八爪魚、吞拿魚)、小龍蝦、長腳蟹、青口、扇貝、海蝦,壽司,以及各式沙律,齋食呢D冷盤都值回票價。

不過,熱葷就較遜色,當然有魚類、羊架、炸雞、牛肉、蔬菜、湯類、意大利粉等,不過水準普通,唔食無損失。反而最緊要留肚食甜品。

甜品係整個自助午餐的亮點,全是小杯裝,賣相精緻吸引,我前後食左八款甜品,居然款款都好美味,難得在一D都唔甜,最令我回味的包括燕窩燉奶、楊枝甘露、藍莓芝士餅、芒果布甸,可以講得上可能係我食過最好味的自助餐甜品呢~

最搞笑係,我地入座無耐侍應不停問我地想飲咩,但我地想等到尾聲先飲,加上出面已經有熱飲的啡茶,所以不停拒絕。後來,發現左右枱都有鮮榨果汁或凍朱古力飲品,先多口問侍應,原來果汁或凍飲係包埋,而且係免費無限量添加。於是,我地就不停令蘋果汁,侍應又不斷添加,大大話話都飲左一公升~

兩個半小時的午餐,食得實在盡興又滋味。埋單,每人330元,唔算好便宜,但實在好有水準,值得再去。


Café bord de Mer
地址:愉景灣海澄湖畔路88號香港愉景灣酒店地下
電話:2295 8288
價錢:自助午餐$298(加一)(沒有信用卡優惠)
交通:由欣澳站A出口坐巴士可直達愉景灣酒店,不過班次約半小時一班,要吃自助午餐的話,坐11:35的車就最適合拉~

沒有留言:

張貼留言