2014年5月31日 星期六

柯士甸道上破落的華麗午餐


小食拼盤:擺得好骨子,各款都熱辣辣,味道不錯。


豬柳闊條麵,水準普通。


芝士鮮蝦三文魚意粉非常好味,可惜份量略少。


套餐奉送的甜品有三款:最左面的咖啡慕絲不太甜,好好味!

趁三日長周末假期,相約老友出城嘆個悠閒午餐,今次的地點係佐敦的Dap。

其實幾年前我同老友都幫襯過呢間餐廳,覺得佢的布置有D娘娘地,大大盞水晶燈,高背絲絨座椅,厚厚的布幔,但統統有D破舊,好似一個褪色的貴族,不過就幾靜局。今日再去幫襯,格調始終如一,而且我到達時,十二點未夠,餐廳仍在準備中,侍應安置左我入靠窗的房間。同樣是殘舊的高背絲絨座椅,娘娘地的水晶燈,加上小小霉的味道,幸而仍然靜局。

午餐有頭盤(沙律、湯、小食任揀一款)、主菜、甜品拼盤加飲品,價錢由70至140多元。我地揀左芝士鮮蝦三文魚意粉和豬柳闊條麵,同是92元。

蒜茸包:即時焗起,熱辣辣,好味道。
頭盤:我地同樣揀左脆脆小食,炸磨菇、春卷同軟殼蟹都好味。
芝士鮮蝦三文魚意粉:份量唔多,但鮮蝦同三文魚都足料,而且creamy,好美味。
豬柳闊條麵:份量亦唔多,不過水準普通。
甜品小拼盤:三款小甜品,的式但略甜,我最鍾意係咖啡慕絲,唔太甜,咖啡味濃。

兩人合共202元,價錢好合理。

Dap Modern European Restaurant 
地址:尖沙咀柯士甸道102號1樓 

電話:3526 1228


沒有留言:

張貼留言