2013年9月22日 星期日

濟州釜山自由行(十):濟州辣雞辣到呵呵叫


住在濟州W Hotel,最方便就係四周圍有唔少食肆可以選擇,其中一晚,我地就幫襯左酒店斜對面的一間家庭式的辣雞小店,食左一餐好味的晚餐。

家庭式經營的小店門面細細,門外居然顯示左中文
對照的菜式照片,當中仲有鹽燒雞翼添呀!
由於小店外有中文對照的燈箱餐牌顯示,所以就放膽入去幫襯!我地叫左招牌--菜呵呵辣雞,再加紫菜飯和鍋巴。

先上蒸蛋(應該係叫辣雞奉送的吧?!)加白飯,我地立時掃清,蒸蛋真係純粹蒸蛋無加配料,但好滑溜!(後尾店主好似話我地應該等埋辣雞上枱,用來送飯,可惜已太遲了!)

 

紫菜飯本來的面貌。

我用玉手親自拿捏兼撈勻的紫菜飯,超好味!
跟住紫菜飯送上,飯上面鋪滿紫菜絲、蟹籽同埋黃色蘿蔔碎,附埋一隻透明膠手套,原來係要自己徒手撈勻白飯和配料,由我親手撈勻兼捏好的紫菜飯,我同朋友都讚好,仲好味過一般的紫菜包飯(2,000韓元,即只係14港元),超正!


呢度的辣雞同春川辣雞好唔同,而且辣好多好多!真係辣到呵呵叫!


跟住主角上枱──呵呵辣雞(20,000韓元),最初以為好似春川辣雞咁,原來係用錫紙奉上已炒好的辣雞柳,初食一啖唔覺得辣,愈食就愈辣,食多幾啖直頭食到呵呵聲咁伸住脷飲水,真係好辣!!不過好惹味兼香口,嗜辣人士一定好鍾意!


呢煲鍋巴,湯底無乜味道,唔叫無損失。
最後來的係鍋巴(4,000韓元),即係上湯飯焦,不過湯底無乜味道,完完全全係好清淡的飯焦,用來中和辣雞的辣度都有D幫助,齋食就真係覺得太淡口,早知叫兩個紫菜飯啦!

呢餐合共26,000韓元,唔算貴,難得係家庭式經營,全部即叫即整,好熱辣辣!另外,提提大家,我地曾經常第二日中午再食多一次,點知小店同蓮洞其他好多食肆一樣,午間時份唔開門營業,好可惜呢!

呵呵辣雞小店

前往方法:在濟州市蓮洞W Hotel的正門斜對面。

沒有留言:

張貼留言