2013年4月14日 星期日

釜山首爾追櫻記(六):嘆便宜晚餐兼賞廣安里大橋夜景


*廣安站 4 號出口直走,沿途可見好多水果攤檔,
大大盤士多啤梨只係 5,000 韓圜,真係抵!


*廣安市場係本地人的市場,都係售賣水果雜貨,我地無行入去。


*再折返轉向 6 號出口的橫街食店開餐,呢條紫菜包飯即叫即做,好好味。


*阿珠媽即叫即捲紫菜包飯。


*包飯內的各樣材料,幾豐富!


*再來一碗拉麵,其實係辛字麵,不過加左雜菜絲和蛋花。


*店舖細細,全是當地人幫襯,質素反而有保證。


*門外貼滿不同食物相,吸引左我地幫襯。


*廣安里浴場入口處。


*燈光映照下的廣安里大橋。

由海雲台站坐地鐵到廣安站(209)下車,車程十分鐘左右。在 4 號出口出,沿路直走至廣安市場的馬路旁都有好多水果攤檔,售賣士多啤梨、番茄、柑等,大大盤統統由 5,000 至 10,000 韓圜,最後鎖定一間,老闆肯將士多啤梨減半分量賣俾我地,2,500 韓圜(17.5 港元)有一大袋真係好抵。

由於想睇廣安里大橋夜色,所以我地先食晚飯,在折返 6 號出口附近的橫街,誤打誤撞入左一間家庭式經營的小食店。雖然餐牌全韓文,幸好牆上有大相顯示,再加手指指其他食客所點的菜式,總算同老闆溝通到~

我地前後叫左兩條紫菜包飯,再加兩大碗拉麵。紫菜包飯即叫即整,好新鮮,內有紅蘿蔔、菜甫、蘿蔔和雞蛋等,唔使點醬都好有味道。拉麵其實係辛字麵,不過加入左雜菜絲和蛋花,熱辣辣食亦好滋味。除包飯和拉麵外,亦食左人地唔少泡菜!埋單居然只係 7,000 韓圜(35 港元!),真係便宜到唔信!!

飯後,向海邊方向走大約十零分鐘,遠遠即見廣安里海灘和廣安大橋。海灘全長約 1.2 公里,至於璀璨燈飾映照下的大橋則果然好靚,難怪不少人不停拍照留念,海灘的左面遠處則是 Centum City(大型購物商場)。大家若想慢步海灘,旅遊書建議可以在金蓮金站出,悉隨尊便。

廣安里家庭式小食店
前往方法:廣安站 6 號出口附近的橫街內
消費:紫菜包飯每條 1,500 韓圜,拉麵 2,000 韓圜

廣安里浴場

前往方法:由廣安站 6 號出口,向海灘方向步去,大約 15 分鐘即見廣安里海灘以及廣安里大橋

沒有留言:

張貼留言