2013年4月14日 星期日

釜山首爾追櫻記(十五):慶州菜包飯似迷你滿漢全席


*菜包飯既似迷你滿漢全席,又似懷石料理,不同醃菜用小碟仔盛住,放滿整張檯,我計過單係小醃菜有22小碟,另有一鍋牛肉、兩碗湯同埋兩碗白飯!


*呢鍋牛肉由朋友一個人殺晒。


*時間尚早,我地兩個客包晒全場。


*就係呢個阿珠媽主動出擊,叫我地幫襯。


*門外的相片,影得咁壯觀,但點解我地食的好似唔係咁喎?!


有人講過,來慶州不吃菜包飯和皇南餅,就枉來慶州。所以我地遊完石冰庫後,返回近瞻星台的大陵苑入口,往右邊馬路走,路邊即有多間貼住供應傳統菜包飯的韓式食肆,我地隨意走入其中一間試試地道的菜包飯。

菜包飯的英名叫 Bulgogi Ssambab,既似我地的迷你滿漢全席,又似日本的懷石料理,不同醃菜用小碟仔盛住,放滿整張檯,我計過單係小醃菜有 22 小碟,另有一鍋牛肉、兩碗湯(一碗係海鮮豆腐湯,一碗係青瓜雜菜湯)同埋兩碗白飯,至於最右邊的大大塊菜葉和旁邊的調味醬,(經阿珠媽解釋)原來用來包住牛肉、醃菜和白飯同吃,所以名為「菜包飯」。

不過,我唔食牛肉,由朋友食晒整鍋,我只係不停食醃菜和飲湯撈飯,最後唔夠飽,要添多一碗白飯頂肚。

講真,一來我唔食牛肉,二來全部醃菜都係凍,只有兩碗湯係熱,我唔覺得好好味。不過,既然一場來到慶州,食下地道晚飯就當指定動作吧!

埋單 27,000 韓圜(因為白飯 1,000 韓圜),折合港幣只係190 元左右,不算太貴啦!

傳統韓國菜包飯食店
前往方法:在鄰近瞻星台的大陵苑旁,馬路邊有好多食店,大部分都提供菜包飯料理,大家不妨試試其他店舖。
*沿著大陵苑外牆的小馬路慢慢走,可以欣賞種在路旁的櫻花樹,足足有成條街咁長,行到大馬路,對面就係皇南餅專門店

沒有留言:

張貼留言