2013年1月28日 星期一

首爾冬遊記(八):遊梨大校園兼到購物街掃貨


 *最初以為Alice House係咖啡店,點知只賣漢堡包!


 *漢堡包好大個,我無食牛肉,都覺得好飽,難為我老友要食兩塊牛肉,
再加杯汽水,真係飽到上心口!


 *呢隻高跟鞋可以講得上係梨大購物街的Icon。(不過後來再去,已經拆左啦~)


 *高跟鞋店叫Kosney,係一間生活雜貨店,類似franc Franc又或宜家傢俬咁,好多精緻精品,亦有衣服鞋襪發售,剛巧正在減價,買滿30,000韓元仲可以退稅,抵上加抵,結果我在此買左兩件衫加兩對襪,盛惠34,000韓元。(不過後來再去,已經拆左啦~)


 *呢間其實係化妝品店,全店半價,超抵。我在此買左五支眼霜,原價99,000韓元(742港元),折實56,000韓元(420港元),另加兩支1,600韓元(即12蚊港元)的手霜,再送眼影或唇膏,仲有唔少samples添。


 *橫街小巷內店舖林立,價錢好便宜,所以隨街聽到好多香港人的聲音。


 *穿梭其中,發現好多衫、鞋、袋10,000韓元(約75港元)都有交易,
襪就1,000韓元,真係好難忍手唔買!


 *高腳七其實係手機店的宣傳大使。


  *梨大這個建築物外牆係龍友熱門拍攝地--梨大多功能館,據講這座建築物由法國建築師Dominique Perrault建造,兩棟埋在地底的建築間夾著一條長長的走道,恍似一座峽谷。


*梨大校園的另一邊,充滿書卷味。


梨花女子大學因《我的野蠻女友》(車太賢就係梨大被全智賢迫著高跟鞋周圍走!)而出名,景致幽美,聽講甚多龍友出沒;加上附近的購物街貨品平靚正,所以第二日一早乘地鐵到梨大站一遊。

由於周日的關係,上午購物街行人唔多,部分店舖尚未開門,我地先去Alice House食漢堡包做早餐。整間餐廳只有我地兩個客,侍應慢慢做,我地就慢慢影相。漢堡包餐連薯條和汽水要7,900韓元,唔便宜,分量都幾大,早知兩個人食一個餐好過!而且,我唔食牛肉,更加覺得味道普通,來到韓國都係食韓國食品滋味D!

吃過早餐,街上店舖陸續開門,遊人亦多,不少香港人都到此一遊,畢竟橫街小巷的時裝店甚多,而且價錢很便宜,衫褲鞋袋襪樣樣齊,當然亦唔少得化妝品店,呢度的化妝品折扣更多,有些更全店半價,要買的話真係會買到癲!

行完街,便進入梨大校園本部,環境真的很優雅,充滿高尚學府的氛圍,建築物的設計亦別具特色,加上部分地方有輕微積雪,更添美態,難怪龍友遊人甚多,大家齊齊去唔同位置取景拍影,左影右影,大家都影得不亦樂乎。

奉勸大家,要購物的話,來梨大購物街好過明洞呀~

梨大前往方法:
地鐵站梨大站2或 3號出口,即達購物街,向前直行便可以到達梨大校園本部。

沒有留言:

張貼留言