2011年8月24日 星期三

暑期曼谷遊(四):Lord Jim's海鮮自助午餐 @ Oriental


 *由Saphan Taksin站出,在Central Pier有免費Shutter Boat前往文華東方酒店。


 *海鮮自助餐Lord Jim's @ Oriental長期爆滿,記得預早訂位。


*buffet tables唔算好長,但密密麻麻放滿各式各樣美食,質素好高。


 *全部甜品款款的式精緻。


 *入口即溶的煎鵝肝。


 *開邊龍蝦任你食。


 *第一碟的海鮮拼盤,食完都飽左一半。鮮蝦超好食!


 *精緻甜品食到停唔到口。


 *坐靠窗位置,可以睇到昭拍耶河。


原本訂左12點鐘食自助午餐,點知坐昭拍耶河的Express Boat搞到遲大到,好在佢地無取消我地的訂位。

 Lord Jim's 的自助餐超多人幫襯,我預早過幾星期想訂星期六的早午餐都無位,結果退而求其次,係周五享用呢餐高貴的午餐。

近一點去到,整間餐廳坐滿九成人,食客位位都衣冠楚楚,打扮好得體。好在我訂位時,服務員在電郵提醒我,叫我唔好著短褲、T恤、拖鞋同孭背囊,否則就出醜失禮人。

呢間餐廳的buffet tables唔算多,食物種類亦唔係多得好緊要,但質素就超好。自助餐以海鮮同鵝肝最出名,朋友試過鵝肝大讚,話入口即溶,我試左少少,都覺得好溶,果然正。我試左唔同的蝦,肉質紮實味道鮮,開邊龍蝦更加係源源不絕,真係抵讚。仲有即切即做的壽司同刺身,都係必食推介。

甜品方面,都唔可以錯過,款款精緻的式,我一次過食左十款八款,款款都好味。就連生果都甜過人,我同朋友都密密食芒果,因為好甜又無渣,超正!

埋單,1,250銖再10%服務費同7%稅,每人約1,500銖,即港幣四百幾蚊,唔算貴,實在值得一試。

海鮮自助餐 Lord Jim's @ Oriental
費用:周一至周五1,250銖(下午12點至2點半);周六至日1,650銖(兩個時段:11:30點至1:45分:1:45分至3點)
地址:48,Oriental Avenue, Bangkok
網址:www.mandarinoriental.com
前往方法:BTS Saphan Taksin 站出,在Central Pier有免費Shutter Boat前往

沒有留言:

張貼留言