2011年2月8日 星期二

新年曼谷遊(四):新年流流搵鬼玩


*遠遠見到一個好似大大個紫色長形的建築物,加上門口有大大隻鬼爪迎接我地,就知道已到達傳說中的鬼屋商場。


 *廢墟布置無乜特別。


 *又係廢墟布置。


*中午時份,商場無乜商店營業。


*我地買左12點半的一場,開始探險之旅。

為左唔想咁悶淨係行街按摩,今次搞搞新意思,年初二去鬼屋商場Mansion 7一遊,順便去見識商場內的鬼屋。

由地鐵 Huay Kwang站一出,轉右直行約五分鐘即到,都幾方便(不過其實我地係問人先識行!)。

遠遠見到一個好似大大個紫色長形的建築物,加上門口有大大隻鬼爪迎接我地,就知道已到達傳說中的鬼屋商場。中午12點左右,一眼望晒,實在無乜店舖可行,加上幾間食肆都未開門,感覺有少少搵笨。

我地惟有買飛入鬼屋(票價180銖,每半小時入場)。我地買左12點半的一場,同埋五位泰國妹妹仔(應該係初中生)齊齊探險。一入到鬼屋,有一個唔人唔鬼的鬼僕黑麻麻企係度,嚇鬼死人!佢先安排我地睇一段有英語字幕的短片,講解呢間鬼屋前身係醫院,裡面有D乜東東,講得都幾恐怖,搞到妹妹仔叫到拆天,仲驚到坐埋落我地大髀度。最後鬼僕有幾句忠告,但我地聽唔明,好在其中一個妹妹仔翻譯俾我地聽,話四人一組,拉住繩子慢慢行,只可以前行,唔可以後退,若唔敢再行,只能留在原地,等工作人員帶番出去。

我地同另外兩個妹妹仔四人一組,拉住繩子開始行。呢度的氣氛實在太恐怖,朋友行左分零鐘已經放棄,要由鬼僕帶番出去。我就同兩位妹妹仔繼續探險,佢地在前,我在最後,其實愈行愈驚,加上以前睇得太多泰國鬼片,真係好驚,尤其當中有些時候全黑一片,好驚有真鬼假鬼撲出來。雖然心裡面猛同自己講係疑心生暗鬼,但當有人扮假鬼出來時,嚇到叫破喉嚨!好耐都無試過嗌得咁緊要,真係打從心底裡嗌出來!行到中途想走都無用,因為若自己一個人停留原位等人帶走,齋等都嚇死,我寧願硬著頭皮跟妹妹仔共同進退。

結果15分鐘的探險,最後以嗌破喉嚨告終~呢個大年初二搵鬼玩的玩意真係嚇破膽。

Mansion 7
網址:www.themansion7.com
地址:244/7 Ratchadaphisek Road,Bangkok
開放時間:Open:Sunday to Thursday, noon-midnight/Friday/Saturday, noon-2 a.m.
MRT:Huay Kwang(轉右直行五分鐘即到)

沒有留言:

張貼留言