2016年3月22日 星期二

清邁自由行(四):夜市區愈夜愈熱鬧


*在Warorot Market附近落車,四周都係生果檔,價錢好便宜,
尤其士多啤梨,不過我地無幫襯。


*黃昏時分,Warorot Market的店舖陸續收檔,不過都有售賣乾果雜貨的店繼續營業。


*我地去Warorot Market對面的龍眼市場,同樣都係賣乾果雜貨,
買左好多龍眼乾,大粒又清甜,好抵!


*咁多選擇,而且價錢便宜,做手信一流。


*我地就係呢間Street Pizza食簡單晚餐。


Street Pizza位於二樓,充滿懷舊情調。


*我地坐露台座位,好有情調。


*呢個十吋薄餅只係48蚊!


*夜市攤檔隨街可見,慢慢行慢慢睇,一定有收穫。


清邁草垛夜市(Ploen Ruedee Night Market International Food Park),
裡面主要係飲食攤檔。


*逛到餓餓地,就地搵個芒果糯米飯當甜品,居然只係50銖,
只係曼谷一半的價錢,不過味道唔及曼谷咁好食。


*又一個夜市--Kalare Night Bazaar,裡面除左有攤檔外,仲有歌聽添。


*買左兩件我愛清邁T恤,每件只係99銖,洗過唔甩色同縮水。


Warorot Market同各夜市區位於河濱區只係一河之隔的不遠處,所以今次我地只俾20銖就可以去到Warorot MarketWarorot Market是一個傳統市場,據講清邁人早上會來呢邊的菜市場買東西,種類非常豐富。我地黃昏到達,有些店舖已關門,未關的售賣乾果雜貨,對面的龍眼市場亦都係買類似的物品,我地就買左幾包Jumbo Size的龍眼乾,試食過好清甜,煲湯沖水淨食都得,又買埋芒果乾,賣相都好吸引。

行完呢兩個市場,趁夜市的攤檔未開晒,先搵地方醫肚。夜市區周圍其實唔多餐廳,行左十幾廿分鐘,俾我地發現一間二樓的薄餅店--Street Pizza and The Wine Houzz,布置幾雅致,後尾先發現原來餐廳在Trip Advisor中排名極高(在1,434 家清邁餐廳中排名第 21)。我地唔太餓,只叫左一個10BBQ醬的烤雞薄餅(209銖),加一罐可樂一支水。烤雞薄餅配左帶微甜的BBQ醬,格外醒胃,果然好味。埋單只係200幾銖,即係唔使60蚊,抵到難以置信。

食完逛夜市,呢個區有好多個唔同的夜市,而且仲係天天營業,好似Kalare Night BazaarAnusarn Market,計計埋埋有數以百個攤檔,售賣各種各樣的泰式精品、工藝品、圍巾、紀念品等,價錢比曼谷的便宜。除兩大夜市外,仲有一個露天的清邁草垛夜市(Ploen Ruedee Night Market International Food Park),裡面主要係飲食做主打。想購物又想開餐的人士,必定大有收穫。逛到咁上下,又坐雙條車返酒店,每人30銖好過搭的士!

Street Pizza and The Wine Houzz
地址:15, 7 Thapae Rd Soi 5, Mueang Chiang Mai District, Chiang Mai 50100
電話:+66 85 073 5746

沒有留言:

張貼留言